eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › open rate
  • 13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    14:15 17.03.2020

    ... z tym, czego się spodziewali klikając w tytuł maila. „Chwytliwy”, ale wprowadzający w błąd tytuł może co prawda znacząco zwiększyć liczbę otwarć mailingu (Open Rate), ale ostateczny efekt wysyłki może być bardzo daleki od pożądanego. Użytkownik, gdy zorientuje się, że został nabrany, nie będzie miał ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    17:33 13.10.2019

    Przygotowując się do wysyłki mailingu promującego nasze produkty lub usługi, zastanawiamy się często również nad tym, jaki dzień tygodnia oraz jaka godzina będą do tego najodpowiedniejsze. Kiedy osiągniemy najlepsze efekty? Jaką otwieralność i klikalność możemy uzyskać w zależności od tego, kiedy odbiorcy otrzymają naszą wiadomość? Spróbujmy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    14:44 24.09.2019

    ... kliknięć w nie. Aby móc porównać różne wysyłki używamy określenia „otwieralność” i wskaźnika OR (Open Rate). Co on oznacza i jak jest wyliczany? Jest to współczynnik mówiący nam ... że użytkownik faktycznie otworzył wiadomość, to nie zostanie to zliczone do wskaźnika Open Rate. Ten sam problem dotyczy jednak wszystkich wysyłek, więc przy porównywaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... CTR. OR (Open Rate) to wskaźnik otwarć naszego mailingu. Dzięki niemu wiemy, jakie było zainteresowanie wysłanym przez nas mailingiem. Open Rate jest wyliczany jako stosunek ... nie będzie zliczone przez system badający statystyki otwarć. CTR (Click Through Rate) to wskaźnik pozwalający określić jakie było zainteresowanie użytkowników naszą ofertą ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    18:50 02.06.2019

    ... kB. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jaki tytuł mailingu będzie najlepszy, polecamy zapoznanie się z artykułem: Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu? Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i przekonywującej treści. Kolejną kwestią o której trzeba pamiętać jest ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    ... go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na liczbę otwarć, czyli wartość Open Rate (współczynnik otwarć) ma odpowiedni tytuł maila. Dlatego też warto poświęcić na niego więcej uwagi, aby nasz mailing był jak najbardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: