eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › omnichannel
  • Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    Omnichannel. To już nie trend, ale standard

    10:40 19.06.2017

    ... można tu chociażby konieczność dopasowania się do nowej rzeczywistości, w której to kluczową rolę odgrywają nowe technologie, internet oraz omnichannel, a więc obecność w wielu kanałach. Omnichannel to podstawa sprzedaży „Współczesny handel niesie za sobą konieczność wielokanałowego rozwijania marki. Właściwie trudno sobie wyobrazić, aby w dobie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    12:47 13.10.2016

    ... sklepami internetowymi słowo „wielokanałowość” odmieniane było przez wszystkie przypadki, zaś liczni eksperci przekonywali, że jest to jeden z najważniejszych trendów w branży. Omnichannel ma bowiem wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których jeden kanał sprzedaży to za mało. Nowoczesny konsument to bowiem konsument dynamiczny ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, ROPO, zakupy, zakupy przez Internet
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    14:22 15.09.2016

    ... wielokanałowym ważna jest zgoda klienta na kierowanie do niego komunikacji różnymi kanałami. Jeśli pokażemy kupującym dodatkową wartość bycia odbiorcą komunikacji omnichannel, chętniej wyrażą na to zgodę. Po rejestracji w naszym serwisie, należałoby też spytać o zainteresowania i preferencje. Indywidualne podejście i ewaluacja danych oraz zachowań ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    12:47 06.09.2016

    ... komunikacji, które zapewnią klientowi odpowiednie doświadczenie. Czym jest omnichannel? Omnichannel zakłada komunikację z klientem wszystkimi możliwymi kanałami. Odróżnia się tym samym od multichannelu, czyli działań związanych z wielokanałowością przekazu. Omnichannel charakteryzuje się również stopniem zaangażowania klienta przez markę: nie ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing
  • 3 główne trendy na rynku CRM

    3 główne trendy na rynku CRM

    12:01 31.05.2016

    Globalna wartość rynku CRM wzrośnie do 36,5 mld dolarów w 2017 roku. 68 proc. firm potwierdza, że priorytetem jest dla nich integracja marketingowych działań w różnych kanałach dotarcia do klienta, ale tylko 39 proc. rozumie złożoną ścieżkę zakupową swoich klientów i dostosowuje działania w wielu kanałach – wynika z raportu Econsultancy ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic buying, CRM, mobile marketing, omnichannel
  • III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie

    III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie

    16:07 09.05.2016

    ... wnioski z dyskusji, warto wskazać kilka najistotniejszych zagadnień, które będąc tłem dla realizacji celów biznesowych stanowią istotny element strategii omnichannel. Skuteczna strategia omnichannel potrzebuje lidera w organizacji Lutz Spannuth ze Spannuth Direct podkreślił, że nie można pozostawić odpowiedzialności za rozwój digital tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, omnichannel, Kongres Dyrektorów E-commerce
  • Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    10:18 29.04.2016

    ... biznesowej warto zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku wdrażania strategii omnichannel zmiany dotyczą w zasadzie wszystkich działów firmy. W wielu przypadkach ... odpowiednio umocowany zespół nadzorujący transformację. Reasumując – kluczowe przy wdrożenie strategii omnichannel są zaangażowanie zarządu firmy oraz wybranie odpowiednich narzędzi IT - ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    00:15 25.04.2016

    ... kanałów komunikacji. Jeśli sklep prowadzi sprzedaż produktów popularnych wśród młodzieży, to warto skorzystać na przykład z Pinteresta, Instagrama i Snapchata. Integracja kanałów Omnichannel to nie tylko szansa na wzrost przychodów, ale też wyzwanie dla obsługi e-sklepu. Wprowadzając takie rozwiązanie należy pamiętać o zbieraniu, grupowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    00:46 22.04.2016

    ... dokonać zakupu przez Internet, zaś w 17% przypadków proces ten jest odwrotny. Wielokanałowość w sprzedaży stawia przed sklepami internetowymi wiele wyzwań. Przez omnichannel nie należy jednak rozumieć tylko równoległej sprzedaży produktów w sklepie stacjonarnym i w Internecie. W dobie prężnie rozwijającego się m-commerce i przycisków „Kup to” na ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby

    Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby

    12:19 25.01.2016

    ... się komfortowo i bezpiecznie. OMNICHANNEL Jak mówi Łukasz Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby, w 2015 roku słowo omnichannel w ecommerce było odmieniane przez wszystkie przypadki, większość konferencji branży online wprost lub pośrednio dotyczyła wyzwań jakie stawia omnichannel. - Ten strategiczny model działania ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, trendy 2016


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: