eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › oglodalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV I 2008

    Programy informacyjne w TV I 2008

    00:23 07.02.2008

    ... programem informacyjnym, któremu w styczniu 2008 r. przybyło widzów w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Teleexpress" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w styczniu 2008 r. średnio 5,16 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 43,93 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Programy informacyjne w TV IX 2007

    Programy informacyjne w TV IX 2007

    00:41 06.10.2007

    ... we wrześniu br. najwięcej widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało we wrześniu br. średnio 4,98 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 36,15 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    11:11 06.09.2007

    ... 2007 roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, więcej widzów miały: "Wiadomości" TVP1, "Fakty" TVN i "Wydarzenia" Polsatu. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w lipcu i sierpniu br. średnio 3,85 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 37,55 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Programy informacyjne w TV VII 2007

    Programy informacyjne w TV VII 2007

    00:01 05.08.2007

    Najchętniej oglądanym dziennikiem w lipcu br. były "Wiadomości" TVP1 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w lipcu br. średnio 3,75 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 37,04 proc. ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: