eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › oczekiwania konsumentów
  • Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    12:19 07.08.2014

    ... próbie konsumentów wynika, że supermarkety lepiej radzą sobie na tym polu niż hipermarkety. Aż 75 proc. konsumentów wychodzi z supermarketów zadowolonych. Wskaźnik ... W supermarketach zadowolonych z tego obszaru jest 72%, a w hipermarketach tylko 64% konsumentów. Badanie wskazuje również, że więcej klientów zadowolonych jest z cen w supermarketach ( ... WIĘCEJ

    Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów
  • Insight czyli wyczucie klienta

    Insight czyli wyczucie klienta

    10:01 11.06.2013

    Insight często rozumiemy jako tajemnicze określenie magicznej siły otwierającej drogę do klienta. A jest on po prostu jednym z obszarów poszukiwania możliwości biznesowych. Jeden z dyrektorów zarządzających w polskim oddziale firmy Young & Rubicam opowiedział kiedyś historię, jak poszukując pomysłu na nowy produkt w firmie Danone, stworzono jogurt ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, strategia marketingowa, wspieranie sprzedaży
  • Insight czyli zrozumienie konsumenta

    Insight czyli zrozumienie konsumenta

    10:26 23.02.2010

    ... ukryte pragnienia i potrzeby. Insight można odkryć poprzez obserwację i analizę postaw lub zachowań bądź bezpośrednio, wsłuchując się w wypowiedzi konsumentów. Musimy przy tym pamiętać, że opinie konsumentów i wyniki badań to raczej nie insight. Ten nie jest deklaracją konsumencką, choć jednocześnie stoi za faktami i obserwacjami ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży
  • Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    13:24 14.01.2010

    ... w miarę możliwości warto poszukać bardziej rzeczywistych, a nie „marketingowych” (jak już od jakiegoś czasu mówią ludzie na badaniach) propozycji. Dla naszych konsumentów słowa mają coraz mniejsze znaczenie (z różnych powodów). Ludzie coraz częściej węszą podstęp nawet tam, gdzie go nie ma, dlatego tak ... WIĘCEJ

    Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany
  • Rynki UE: oczekiwania konsumentów

    Rynki UE: oczekiwania konsumentów

    00:05 10.02.2009

    ... , możliwości zmiany usługodawcy, satysfakcji, skarg i bezpieczeństwa. Celem sprawozdania jest określenie, na których rynkach ryzyko niespełnienia oczekiwań konsumentów jest największe. Meglena Kuneva, komisarz UE ds. konsumentów, powiedziała: „Bardzo niepokoi mnie fakt, że te trzy sektory usług, które mają tak ogromne znaczenie w życiu każdego ... WIĘCEJ

    Tematy: oczekiwania konsumentów, rynek usług, rynki UE, usługi
  • Zakupy online coraz częstsze

    Zakupy online coraz częstsze

    02:15 04.08.2008

    Według badań opracowanych przez firmę Digitas oraz ośrodek badawczy Millward Brawn SMG/KRC 71% klientów sklepów internetowych zapowiada częstsze niż dotychczas zakupy w sieci. E-sklepy kuszą ich przede wszystkim konkurencyjnymi cenami oraz oszczędnością czasu. Do kupowania w sieci zniechęca ich natomiast ryzyko otrzymania wadliwego towaru oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy przez internet, e-sklepy, zakupy w sieci
  • Zakupy w sieci a oczekiwania konsumentów

    Zakupy w sieci a oczekiwania konsumentów

    11:52 16.05.2008

    ... oraz dobrych praktyk w przestrzeni zakupów w sieci - komentuje wyniki badań Linda Shea, globalny dyrektor zarządzający Opinion Research. - Jeżeli nie sprostamy oczekiwaniom konsumentów od momentu logowania do momentu otrzymania produktu, może mieć to niekorzystny wpływ na postrzeganie marki i samego sklepu.WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy internetowe, zakupy w sieci, zakupy przez internet


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: