eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › obecność w Internecie
  • Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?

    Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?

    08:10 28.03.2014

    Twoja strona internetowa jest miejscem, w którym rozgrywa się bitwa o nowych klientów. Zachęcenie do podjęcia akcji (ang. calls-to-action lub CTA) to kluczowy element strony, pozwalający na zwiększenie zainteresowania ofertą. Jak dobrze wiesz, witryna WWW jest często pierwszym punktem kontaktu odbiorcy z firmą. Upewnij się, że posiada ona wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: strona internetowa, strona www, firmowa strona internetowa, firmowa strona www
  • Byli prezydenci RP w Internecie

    Byli prezydenci RP w Internecie

    10:02 29.08.2011

    ... wcale nie było dla nich takie proste. Tym bardziej zrozumienie panujących w Internecie zasad. Potwierdziły to wyniki eksperymentu MediaFun Magazynu przeprowadzonego w lutym ... na tyle zafascynowani siecią, że rozumieją potrzebę atrakcyjnego przedstawienia siebie w internecie i dbają o wiele szczegółów. Przykładem może być właśnie Lech Wałęsa, który ... WIĘCEJ

    Tematy: prezydenci RP, prezydenci, Internet, obecność w Internecie
  • Firmowa strona internetowa

    Firmowa strona internetowa

    13:26 06.06.2011

    ... Jednakże wysoka pozycja strony firmowej w wyszukiwarkach to także aspekt wizerunkowy. Obecność naszej firmy na wysokiej pozycji pośród największych światowych potentatów w ... w tym względzie utartymi szlakami. Ciągłe wyzwanie W związku z dużą konkurencją firm w Internecie, posiadanie własnej strony stanowi duże wyzwanie. Jej odbiór powinien być ... WIĘCEJ

    Tematy: strona internetowa, firmowa strona internetowa, pozycjonowanie strony internetowej, firma w Internecie
  • MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    08:23 21.10.2009

    ... słabej i marnej kondycji znajduje się sektor MŚP w kwestii obecności i reklamy w Internecie. Pierwszą szokującą wiadomością jest to, że w naszym kraju ponad połowa firm nie posiada strony internetowej ... później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i że powiedzenie „nie ma cię w Internecie, nie istniejesz” jest bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w Internecie, Search Engine Marketing
  • Korzystanie z Internetu a sektor MSP

    Korzystanie z Internetu a sektor MSP

    12:16 13.10.2009

    ... się w internecie) wymieniano brak takiej potrzeby, lokalny zasięg działalności (17% niereklamujących się w internecie), koszty (15%) i brak wiedzy technicznej. Odpowiedzi te wskazują, jak kluczowe jest pokazanie małym i średnim firmom, że po pierwsze - reklama w internecie nie dotyczy tylko firm prowadzących działalność w internecie, co więcej ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor msp, msp, badania MSP, korzystanie z internetu
  • Sektor MSP: obecność w Internecie istotna

    Sektor MSP: obecność w Internecie istotna

    11:49 13.10.2009

    ... już co trzeci dorosły Polak zrobił zakupy w sieci (2/3 internautów). Dzięki akcji edukacyjno-promocyjnej, do aktywnych w Internecie konsumentów będą mogły świadomie dołączyć firmy z sektora MŚP. „Obecność w sieci jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów rozwijania działalności biznesowej, tym bardziej w czasach gorszej sytuacji ekonomicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor msp, msp, korzystanie z internetu, firma w Internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: