eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › newslettery
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    09:44 16.11.2016

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • E-mail marketing w Polsce 2015

    E-mail marketing w Polsce 2015

    10:42 05.11.2015

    ... stabilnej pozycji wśród działań marketingowych, o czym świadczy fakt, że już 92% respondentów subskrybuje newslettery, głównie zorientowane na content (87% odpowiedzi). Zmniejszył się natomiast odsetek osób zapisujących się na newslettery jedynie ze względu na korzyści finansowe – z 52% w 2014 roku do 39% w tym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    12:15 16.03.2015

    Prowadzisz firmę lub odpowiadasz za jej promocję? Korzystasz z internetowych narzędzi marketingowych? Zależy Ci na skutecznym przekazie i dobrych relacjach z potencjalnymi klientami? Koniecznie zapoznaj się z zasadami legalnego marketingu elektronicznego! Otrzymując dziesiątki niechcianych maili dziennie można odnieść wrażenie, że w tej dziedzinie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    00:20 03.02.2015

    ... odstępach czasu. 2. Design Nowi subskrybenci powinni móc od razu, już w wiadomości powitalnej, zorientować się, jak będą wyglądały wysyłane przez ciebie newslettery. Na tym etapie komunikacji powinieneś użyć nazwy nadawcy, która będzie wykorzystywana także w kolejnych, regularnych wysyłkach. Zadbaj o budowanie rozpoznawalności twojej marki ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w Polsce 2014

    E-mail marketing w Polsce 2014

    09:59 15.12.2014

    ... 21%). E-mail wciąż króluje wśród kanałów komunikacji w Internecie! Potwierdza się to zarówno od strony klienckiej - 90% ankietowanych subskrybuje różnego rodzaju newslettery. Można dostrzec coraz większe zorientowanie na content – 92% zamawianych newsletterów to wiadomości o charakterze informacyjnym i branżowym. Jak i osób wysyłających - prawie 80 ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    00:45 20.06.2013

    ... wiesz, że według badania GetResponse „E‑mail marketing oczami internautów” z marca 2013 roku ponad 70 proc. respondentów przyznało, iż regularnie przegląda newslettery, na które wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji Econsultancy z 12 kwietnia 2013 roku e-mail marketing pod kątem ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing
  • E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    00:11 26.05.2013

    Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz ... poprzedni, sprawa przed SOKiK lub WSA oraz problemy z UOKiK i GIODO - ostrzegają eksperci z RzetelnyRegulamin.pl. Firmowe newslettery i oferty handlowe, to jedne z najprostszych do zrealizowania form reklamy internetowej. Tego typu treści marketingowe ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
  • E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    13:05 04.01.2013

    ... którą wpadają wszyscy niedostrzegający zjawiska długiego ogona e-mail marketingu. Tymczasem newslettery sprzedają więcej, niż myślicie. Nawet wtedy, kiedy wskaźnik otwarć ... obsługi klienta lub przejście na stronę w celu dokonania zakupów. Newslettery miały bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe, ponieważ skutecznie przekazywały korzyść i wartość ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
  • Kiedy wysłać newsletter?

    Kiedy wysłać newsletter?

    08:58 19.11.2012

    ... odbiorcy najczęściej rezygnują z subskrypcji. Natomiast, dniem, w który odbiorcy najchętniej otwierają newslettery jest czwartek. “Wielu marketerów często zastanawia się kiedy wysłać ... że zazwyczaj najwięcej emaili do przeczytania odbiorcy mają rano. Dlatego newslettery wysłane popołudniu mają większe szanse na to, że zostaną zauważone, otwarte i ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna
  • E-mail marketing w Polsce 2009

    E-mail marketing w Polsce 2009

    13:40 16.10.2009

    ... które związane są w największym stopniu z zaspokajaniem potrzeb informacyjnych. Dlatego wśród zamawianych biuletynów dominują wciąż newslettery branżowe i dzienniki internetowe. Co ciekawe na trzecim miejscu znalazły się newslettery reklamowe, co oznacza, że badani chętnie otrzymują komunikaty o charakterze marketingowym. „Tegoroczne wyniki naszego ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: