eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › mystery shopping
  • Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

    11:24 23.11.2016

    Millennium Bank, Getin Bank oraz mBank to marki, które starają się o jak najlepszą obsługę swoich klientów - wynika z badania, w którym zastępy tajemniczych klientów ruszyły w Polskę, aby sprawdzić, na jakie przyjęcie powinni być przygotowani klienci oddziałów bankowych. Ogólny wynik dla wszystkich przebadanych banków sięgnął 74,7 proc. To ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?

    10:11 01.12.2015

    ... . Czy jednak klienci mogą liczyć na fachową i kompleksową obsługę? Postanowiła to sprawdzić firma badawcza INTERNATIONAL SERVICE CHECK. Przeprowadzone badanie mystery shopping pozwoliło wyłonić najlepsze salony samochodowe w Polsce, a jednocześnie obnażyło największe błędy, które popełniają zatrudnieni w tej branży pracownicy. 1 miesiąc. 21 marek ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
  • Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

    14:45 20.10.2014

    ... nie miało większych trudności z rozszyfrowaniem audytora Mystery Shopping. 55 procent deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta miało wpływ na jakość obsługi, a to z kolei może zdecydowanie poddawać w wątpliwość wiarygodność przeprowadzanych przez niego badań. Badanie Mystery Shopping to jeden z najpopularniejszych sposobów sprawdzania jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku
  • Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    10:34 16.02.2011

    ... najlepiej dbają Czesi, w budowaniu lojalności przodują Węgrzy, a w prezentacji sklepu wygrywają Litwini - to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC). Tajemniczy klienci ocenili 192 sklepy z bielizną w 9 krajach Europy, Polska znalazła się dopiero na 4. miejscu ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    ... są badania ankietowe i wywiady, które przeprowadzane są bezpośrednio z odbiorcami określonych produktów bądź usług. Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na przybraniu przez badacza roli zwykłego klienta, który wykonując określone czynności, kontroluje jakość otrzymywanych usług. Takie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Polskie sklepy bez uśmiechu

    Polskie sklepy bez uśmiechu

    11:30 28.05.2010

    ... też nie jest najlepiej. Ranking znalazł się w raporcie "Smiling Report 2010" (www.smilingreport.com), sporządzonym przez firmy zajmujące się badaniami mystery shopping z międzynarodowej grupy Dive. Raport powstał na podstawie prawie pół miliona ankiet przeprowadzonych przez "tajemniczych klientów" w 14 krajach Europy, Ameryki Południowej ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie sklepy, sprzedawcy, zachowanie sprzedawców, ranking sklepów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: