eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › międzynarodowy wizerunek Polski
  • Parlamentarzyści a wizerunek Polski

    Parlamentarzyści a wizerunek Polski

    09:52 04.10.2011

    ... Unii Europejskiej nasz kraj rozpoczął nowy etap budowania swojego wizerunku. Zadbał o przemyślaną i rozwiniętą promocję, czego skutkiem była znaczna zmiana percepcji Polski. W kolejnych latach obserwowaliśmy wzrost gospodarczy, który przewyższał średnie tempo wzrostu w UE – mówi Weronika Nowak. – Byliśmy także świadkiem rewolucyjnej zmiany sposobu ... WIĘCEJ

    Tematy: parlamentarzyści, Sejm, Senat, wizerunek Polski
  • Co zrobić, aby utrzymał się efekt Euro 2012?

    Co zrobić, aby utrzymał się efekt Euro 2012?

    11:28 26.02.2010

    ... Olimpiady w Barcelonie także EXPO w Sewilli oraz przedsięwzięcie Madryt Europejską Stolicą Kultury. Mamy praktyczne przykłady i dobre wzory, które można przełożyć na polski grunt, czyniąc Euro 2012 katalizatorem zmian w Polsce na najbliższe lata” – przekonuje Jacek Bochenek z Deloitte. Eksperci Deloitte dostrzegają również, że ze ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, przygotowania do EURO 2012, efekt Euro
  • Polski branding narodowy w powijakach

    Polski branding narodowy w powijakach

    00:25 20.08.2009

    ... na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki i ... słabością polskiego kapitalizmu okazuje się brak marki narodowej – słaba znajomość Polski na arenie międzynarodowej, anonimowość gospodarki, brak rynkowej tożsamości oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek państwa, kreowanie wizerunku, międzynarodowy wizerunek Polski, branding narodowy
  • Marka i wizerunek kraju 2008

    Marka i wizerunek kraju 2008

    14:01 16.12.2008

    ... Brand Index już po raz czwarty przeprowadziły agencja public relations Weber Shandwick i FutureBrand, międzynarodowa firma konsultingowa wyspecjalizowana w rozwoju marek. Pozycja Polski w Country Brand Index, zestawieniu wskazującym elity krajów, które mogą poszczycić się najlepszą marką, znacząco umocniła się. W 2007 roku respondenci wskazali ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski
  • Marka i wizerunek kraju 2007

    Marka i wizerunek kraju 2007

    00:38 16.11.2007

    ... gwiazda”. „Wschodzące gwiazdy” to kraje, które w ciągu najbliższych 5 lat mają szansę stać się jednym z głównych kierunków wypraw turystycznych. Oprócz Chorwacji, Polski i Rosji w pierwszej dziesiątce znalazły się: Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuba, Islandia i Argentyna. W rankingu Country Brand Index 2007 kraje są zestawiane ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, Marka dla Polski
  • Marka dla Polski

    Marka dla Polski

    12:32 07.12.2004

    ... i z zanieczyszczonym środowiskiem. Rzeczywistość jest jednak lepsza niż taki negatywny odbiór, niezbędne jest więc budowanie koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej w celu promowania Polski nie tylko od strony eksportu, gospodarki, ale również od strony kultury i turystyki. Polska zdaniem Wally'ego Olinsa - eksperta w zakresie kreowania ... WIĘCEJ

    Tematy: Marka dla Polski, międzynarodowy wizerunek Polski, Polska


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: