eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • Czytelnictwo kwitnie na Facebooku

    Czytelnictwo kwitnie na Facebooku

    00:19 26.10.2014

    ... lektury. Mam nadzieję, a nawet jestem pewna, że Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie przyczynią się do tego, że – choć na chwilę – social media będą żyły literaturą.” Informacje o badaniu Analizie poddano 25 965 wzmianek w mediach społecznościowych w okresie 1 stycznia – 1 października 2014 r. na temat deklaracji czytelnictwa ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, książki, czytelnictwo
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... zadowalających efektów Co szósty człowiek na ziemi, w tym 12 milionów Polaków skupionych wokół Facebooka, to nie lada gratka dla marketerów. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – Zachętą jest nie tylko duża liczba aktywnych użytkowników, ale też mała ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
  • YouTube w służbie przedsiębiorcy

    YouTube w służbie przedsiębiorcy

    10:22 01.10.2014

    Statystyki pokazują, że materiały filmowe stanowią obecnie 60 procent treści zawartych w Internecie. Potencjał komunikacji video dostrzegają również przedsiębiorcy, chociaż trzeba przyznać, że polskie firmy są dopiero na początku drogi. Firma Chimney, ekspert w komunikacji video przeprowadziła w sierpniu br. badania komunikacji największych ... WIĘCEJ

    Tematy: You Tube, wideo w Internecie, video online, social media
  • Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?

    Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?

    11:53 30.09.2014

    ... w proces zakupowy. Media społecznościowe są nadal najważniejsze w etapach "rozeznania" i "wyboru" (szczególnie jeśli chodzi o modę), ale już mniej na etapach "transakcji, dostawy i zachowań pozakupowych". Nasz raport wskazuje, że sprzedawcy mają jeszcze wiele do zrobienia na każdym etapie procesu zakupowego, aby media społecznościowe mogły pełnić ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, zakupy online, m-commerce, e-commerce
  • Media społecznościowe u progu hossy?

    Media społecznościowe u progu hossy?

    09:22 05.09.2014

    Bezpośrednio po swoim giełdowym, bardzo udanym debiucie w 2012 r., akcje Facebooka znalazły się w głębokiej defensywie, schodząc z blisko 40 USD do poniżej 20 USD. Inny społecznościowy portal – Twitter – pierwsze sesje po debiucie miał spektakularne, a wycena wzrosła 26 do ponad 70 USD za akcję, a więc o 180%. Groupon pierwsze sesje miał bardzo ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, hossa, giełdowa hossa
  • Jak zbudować profesjonalny wizerunek w Internecie?

    Jak zbudować profesjonalny wizerunek w Internecie?

    00:31 23.08.2014

    ... , szef rekrutacji w UBS Kraków. W ostatnim czasie coraz więcej osób ma świadomość, że budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci to konieczność. Biznesowe serwisy społecznościowe, takie jak globalny LinkedIn czy jego polski odpowiednik GoldenLine, dają coraz większe możliwości zarówno rekruterom, headhunterom, jak i samym kandydatom. W dobie ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w sieci, ochrona danych osobowych, wizerunek w internecie, wizerunek pracownika
  • Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media

    Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media

    13:55 13.08.2014

    ... stałego miejsca „Znalezione na Twitter”. Najbardziej opiniotwórcze mediaspołecznościowe? Dwa lata temu IMM zaprezentował wyniki pilotażowego badania cytowań informacji z social media przez media tradycyjne, porównując wyniki z comiesięcznymi statystykami z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Z danych wynikało, że w skali miesiąca ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Poczta elektroniczna bije konkurencję na głowę

    Poczta elektroniczna bije konkurencję na głowę

    10:27 13.08.2014

    ... (vs 69% w 2013 r.), a niemal połowa z nich robi to codziennie (wzrost w stosunku do ubiegłorocznego badania o 9 punktów procentowych – z 37% na 46%). Serwisy społecznościowe zajmują obecnie drugą pozycję (63%), natomiast trzecią - komunikatory (35%). Najczęściej z mobilnej poczty korzystają właściciele iPhone’ów (79% – codziennie), mieszkańcy miast ... WIĘCEJ

    Tematy: poczta elektroniczna, komunikacja w sieci, badania internautów, poczta e-mail
  • Facebook w Polsce VII 2014

    Facebook w Polsce VII 2014

    13:31 12.08.2014

    Letnia aura opanowała także Facebooka. Tylko w lipcu bieżącego roku tematyka związana z wakacjami pojawiła się na nim niemal 26 tysięcy razy. Administratorzy stron prześcigali się z w zapraszaniu użytkowników do angażowania się w różnego rodzaju aktywności, w tym do uczestnictwa w konkursach. Słowo "zapraszamy" pojawiło się w aż 19,5 tys. postach, ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, fanpage, media społecznościowe
  • Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?

    09:15 04.07.2014

    ... biznesie. Czym jest Pinterest? Przez jakiś czas, Instagram był dominującą platformą social media opartą na grafice. Na rynku wystąpiły jednak znaczne zmiany po tym ... aktywnymi użytkownikami. Jeśli Twoim celem jest stworzenie interaktywnej kampanii social media o wysokim zaangażowaniu, Pinterest może okazać się strzałem w dziesiątkę. Po drugie, 81 ... WIĘCEJ

    Tematy: Twitter, Pinterest, media społecznościowe, komunikacja marketingowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 23 24 25 ... 30 ... 35

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: