eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › markety
  • Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    00:44 05.02.2021

    Polacy cenią marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w Biedronce - 52%. Kolejne miejsca w rankingu ... WIĘCEJ

    Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty
  • Sieci handlowe w mediach III kw. 2015

    Sieci handlowe w mediach III kw. 2015

    11:04 30.10.2015

    W tym roku lato było wyjątkowo gorące – upały i słoneczna pogoda nie pozwalały na myślenie o 1 września i zakupie szkolnej wyprawki. Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami i czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? IMM przeanalizował publikacje ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014

    Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014

    11:41 30.01.2015

    W czwartym kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci dyskontów, sklepów wielkopowierzchniowych i convenience, przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 327 mln zł - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Oznacza to wzrost o 18 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku oraz o 30 proc. wobec poprzedniego kwartału ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach III kw. 2014

    Sieci handlowe w mediach III kw. 2014

    15:16 30.10.2014

    W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z najnowszego ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach II kw. 2014

    Sieci handlowe w mediach II kw. 2014

    13:09 24.07.2014

    Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w mediach. Aż 90 ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach I kw. 2014

    Sieci handlowe w mediach I kw. 2014

    13:10 12.05.2014

    Lidl i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal dwa razy więcej niż drugi z liderów. W pierwszych miesiącach ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013

    Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013

    10:47 17.01.2014

    Biedronka i Tesco wzbudziły duże zainteresowanie internautów, nie wydając „majątku” na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia! Jeśli internauci dyskutowali w IV kwartale 2013 roku, o reklamodawcach handlowych, to jako jeden z głównych tematów pojawiał się karp. Rozmowy ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

    Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

    12:50 14.10.2013

    We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach II kw. 2013

    Sieci handlowe w mediach II kw. 2013

    11:47 15.07.2013

    Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci
  • Sieci handlowe w mediach II 2013

    Sieci handlowe w mediach II 2013

    12:45 19.03.2013

    Co należy zrobić, by stać się najpopularniejszą siecią handlową w mediach? Lidl postawił na wzmożoną emisję reklam, Biedronka na mocne nazwisko. Dane Instytutu Monitorowania Mediów wskazują, że obie drogi były błędne – Biedronka co prawda zwyciężyła pod względem popularności w Internecie, lecz z analizy wynika, że zainteresowanie mediów i ... WIĘCEJ

    Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: