eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing w wyszukiwarkach
  • Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    00:12 01.11.2012

    ... innych zawodów, takich jak bankowiec (32%), prawnik (34%) lub aktor (13%). Na pytanie, czy marketing przynosi korzyści społeczeństwu, tylko 13% respondentów odpowiedziało twierdząco. Ponadto większość stwierdziła, iż marketing to najczęściej „stek bzdur” (53%). „Marketerzy należą do najbardziej kreatywnych ludzi na świecie” – mówi ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach

    10:28 27.12.2010

    ... reklamodawców najchętniej. Niemal co druga złotówka wydana w sieci przeznaczona jest na wszelkiej maści banery. W tej kategorii SEM (search engine marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach) przegrywa – udział w rynku reklamy ma mniejszy o 19 punktów procentowych. Jednak, jak podają autorzy raportu, dystans szybko topnieje. W pierwszym półroczu ... WIĘCEJ

    Tematy: badania przedsiębiorców, polskie firmy, badania firm, przedsiębiorcy
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    ... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna

    Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna

    13:45 02.12.2009

    Jak najszybciej dotrzeć do konkretnej grupy docelowej i nieustannie pozyskiwać nowych klientów? Adseo.pl podaje, iż zadanie wydaje się niebywale trudne jak na obecne czasy. Rosnąca konkurencja, otwieranie nowych rynków zbytu, zmieniające się preferencje konsumentów to główne przeszkody jakie towarzyszą przedsiębiorcom podczas codziennej pracy. ... WIĘCEJ

    Tematy: SEO, marketing w wyszukiwarkach, reklama w wyszukiwarkach, optymalizacja strony WWW
  • MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana

    08:23 21.10.2009

    ... , który nie istnieje w sieci nie istnieje również offline. Wniosek jest prosty - w Polce 30 procent firm nieposiadających stron www i niereklamujących się w wyszukiwarkach zwyczajnie nie istnieje. Niemal 17 milionów potencjalnych klientów nie ma pojęcia o istnieniu 1/3 polskich usługodawców. Dla agencji SEM problem zauważalny ... WIĘCEJ

    Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine marketing
  • Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    14:01 26.03.2009

    ... . Wzrost wydatków potwierdza również SEMPO, organizacja skupiającą firmy zajmujące się marketingiem w wyszukiwarkach, podając, że ponad jedna czwarta amerykańskich przedsiębiorstw przenosi fundusze z prasowych budżetów reklamowych na marketing w wyszukiwarkach. Recesja prawdę Ci powie – mówi amerykańskie przysłowie. Firma Artefakt zauważa, że ... WIĘCEJ

    Tematy: Search Engine marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: