eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing szeptany
  • Omnibus, czyli koniec z fake reviews

    Omnibus, czyli koniec z fake reviews

    00:48 19.07.2022

    Omnibus to potoczna nazwa unijnej dyrektywy, którą powinni znać wszyscy prowadzący działalność handlową, a zwłaszcza sprzedający online. Dyrektywa wprowadzi sporo pozytywnego zamieszania. Jej implementacja na poziomie krajowym m.in. podejmie walkę z tzw. fake reviews, czyli fałszywymi opiniami. Polecenia to najlepsza forma reklamy oferowanych do ... WIĘCEJ

    Tematy: Omnibus, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów
  • Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    10:44 28.05.2014

    ... efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • E-sklepy wybierają SEO i SEM

    E-sklepy wybierają SEO i SEM

    00:26 20.04.2014

    ... w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych. Do udziału w badaniu zaproszono właścicieli i administratorów sklepów internetowych. Respondenci udzielali odpowiedzi na pytania dotyczące ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    13:24 14.01.2010

    ... . Za mało czasu. Dlatego raczej potrzebna konkretna informacja na rzeczywistą potrzebę dla istniejącego Jana Kowalskiego. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany
  • Opinie internautów a decyzje zakupowe

    Opinie internautów a decyzje zakupowe

    13:55 16.10.2009

    ... także w dzieleniu się swoją wiedzą z innymi (23 proc.), a także w częstszym zadawaniu pytań o interesujące ich marki, produkty, czy usługi (31 proc.). Marketing szeptany, czy koleżeńska pomoc Internauci, którzy kupują w sieci są w bardziej podatni na komentarze o produktach, z jakimi spotykają się surfując w internecie. Wyższe wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów
  • Skuteczny marketing szeptany

    Skuteczny marketing szeptany

    11:52 22.04.2009

    ... Nielsena globalne badania „Trust in advertising” pokazały, że 78 proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy Comment UK, w którym poproszono 100 brytyjskich ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, marketing, plotka, marketing wirusowy
  • Marketing szeptany a spam-marketing

    Marketing szeptany a spam-marketing

    01:32 05.01.2009

    ... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie
  • Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii

    Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii

    11:56 10.09.2007

    ... viralowych okazało się skutecznych. JupiterResearch sugeruje, że marketing szeptany często zawodzi - tylko 15 proc. takich kampanii skłoniło konsumentów do wypromowania przekazu od reklamodawców. Badanie firmy ujawniło również, że marketerzy wykorzystujący marketing szeptany zamierzają w przyszłym roku zmniejszyć targetowanie wpływowych konsumentów ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing wirusowy, marketing szeptany, viral marketing
  • Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    00:03 29.01.2007

    ... samochodu, kierowali się głównie radami znajomych. Drugie miejsce przypadło telewizji. W przypadku zakupu sprzętu elektronicznego, aż 43 proc. badanych wskazało na marketing szeptany jako główne źródło informacji i najważniejszy bodziec zakupowy. Na drugim miejscu, z wynikiem 34 proc. znalazła się prasa. Ciekawym odkryciem badania jest ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Plotka kontra reklama

    Plotka kontra reklama

    13:51 04.11.2006

    Czy rzeczywiście można tak powiedzieć? A może raczej plotka to też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, jest stworzona w latach 60. w USA chusta-nosidełko. Służąc w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, kampanie reklamowe, marketing szeptany, plotka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: