eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing online
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu ... użytkownik otrzymuje konkretną wartość, wymiar marketingowy jest przez niego odbierany jako dodatek. Dlaczego content marketing? W obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Trendy w online marketingu 2017/2018

    Trendy w online marketingu 2017/2018

    00:20 04.02.2018

    ... go zdominowały, a które okazały się tylko modnymi hasłami. Eksperci od online marketingu ShopAlike.pl podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów w 2017 i ... zdominowały 2017r? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online
  • Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    00:50 31.12.2016

    ... możliwość dotarcia do niezliczonej ilości informacji o konsumentach robiących zakupy online. Jednak pomimo dostępności tak dużej ilości danych, większość marketerów nie jest w ... dotyczyła danych o subskrybencie zebranych jeszcze przed wysyłką kampanii. E-mail marketing pozostawał więc daleko w tyle, jeśli chodzi o możliwości stosowania zaawansowanej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, strategia marketingowa, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    00:40 21.09.2016

    Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-commerce, marketing online, działania marketingowe
  • Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce

    13:18 20.07.2016

    Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, personalizacja, marketing online, e-sklep
  • 5 grzechów głównych w e-marketingu

    5 grzechów głównych w e-marketingu

    00:46 23.05.2015

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać? Pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. Wiele firm popełnia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie
  • Reklama osobista – zabójca spamu

    Reklama osobista – zabójca spamu

    12:59 29.04.2015

    ... wyświetlają się nam reklamy produktów podobnych do tych, których wcześniej szukaliśmy albo im komplementarne. To zasługa reklamy osobistej, czyli programmatic marketing, który bazując na danych zostawianych przez internautów w sieci pozwala wyświetlać im reklamy produktów, którymi są zainteresowani oraz tych, którymi mogą ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online
  • Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    Fitness marketing online – zrób to skutecznie

    15:11 13.04.2015

    ... do wyeksponowania oferty swojej siłowni czy fitness klubu. Raport udostępniony przez Blink.pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim – crossfit ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
  • Czy online marketing warto personalizować?

    Czy online marketing warto personalizować?

    00:59 18.04.2014

    ... ankietowanych. W tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln ... o użytkowniku z różnych części organizacji równocześnie – z takich działów, jak sprzedaż, marketing czy IT. Mimo że personalizacja potrafi dać użytkownikowi satysfakcję, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: