eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing offline
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    ... niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci. Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie uzupełniać zamiast ze sobą rywalizować. Warto wykorzystać zarówno efektywność reklamy internetowej, jak i zaufanie konsumentów do mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w sieci informacji o produkcie lub usłudze zachęciły kanały offline. 39 proc. spośród tych osób po uzyskaniu informacji w Internecie decydowało się na zakup produktu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: