eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing kobiecy
  • Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    00:22 15.04.2017

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety
  • Reklamy dla kobiet

    Reklamy dla kobiet

    13:29 20.06.2011

    ... najlepsza przyjaciółka”. Jeśli możliwy jest w ogóle marketing kierowany do kobiet, to musi to być marketing poufny, dyskretny, spersonalizowany. Małe prezenty, małe próbki, zaproszenia na małe spotkanka, jakieś liściki, tajemniczki, z dala od oczu facetów i spojrzeń rywalek. Marketing szeptany, marketing ploteczkowy. Kochanie to, kochanie tamto ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety
  • Kobiety a marketing

    Kobiety a marketing

    13:56 24.05.2010

    ... , intuicyjnych decyzji, odejścia od zhierarchizowanych struktur, pracy, która była częścią życia, a nie czymś od niego oddzielonym. Kobiety – „natural born marketers” Marketing należy do tych dziedzin biznesu, w których zachodzą w ostatnich kilku latach bardzo dynamiczne zmiany. Następuje odchodzenie od tradycyjnych metod badań marketingowych ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy
  • Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    12:30 04.03.2010

    ... płeć. Dotychczas polskie firmy realizujące działania z zakresu gender marketingu oraz marketingu kobiecego, mogły się opierać wyłącznie na publikacjach i badaniach zagranicznych. Marketing skierowany do kobiet to budzący się dopiero w Polsce trend, jaki wynika z rosnącej siły nabywczej płci pięknej. Według szacunków Boston Consulting ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: