eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka pracodawcy
  • 3 porady jak zapobiegać quiet quitting

    3 porady jak zapobiegać quiet quitting

    00:21 25.09.2022

    ... walczyć z bierną postawą zatrudnionych? Liczy się komunikacja wewnętrzna i silna marka pracodawcy Zdaniem ekspertów od komunikacji, istotną rolę w procesie angażowania pracowników odgrywa komunikacja wewnętrzna, a także posiadanie silnej marki pracodawcy. Celem komunikacji wewnętrznej jest tworzenie warunków pracy stymulujących wzrost efektywności ... WIĘCEJ

    Tematy: quiet quitting, zaangażowanie w pracę, zaangażowanie pracowników, zaangażowanie pracownika
  • Wizerunek firmy: mądrze zarządzaj negatywną opinią

    Wizerunek firmy: mądrze zarządzaj negatywną opinią

    00:21 26.09.2015

    ... zatrudniania trolli internetowych. Jak podkreśla Kamila Małocha z GoWork.pl, sposób w jaki pracodawcy zarządzają negatywnymi opiniami ma kluczowe znaczenie w pozyskiwaniu pozytywnych ocen. ... , zamiast podjąć się merytorycznej wymiany zdań, skupiają się na reklamowaniu swojego pracodawcy, tym samym pozostając głusi na argumenty drugiej strony. Takie ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w sieci, wizerunek firmy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku
  • Wizerunek w sieci: jak i kiedy odpowiadać na negatywne komentarze?

    Wizerunek w sieci: jak i kiedy odpowiadać na negatywne komentarze?

    00:23 25.07.2015

    ... w której głos oddało ponad 10 tys. osób, 75 proc. z nich sprawdza informacje o pracodawcy w sieci. Wiadomo, na reputację pracujemy latami, ale stracić możemy ją w jednej chwili ... Czasem firmy chcąc dobrze, zamieszczają anonimowe wpisy broniące dobrego imienia pracodawcy. Takie wpisy bardzo często są wychwytywane i chyba słusznie oceniane jako trolle. ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w sieci, wizerunek firmy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku
  • Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama

    Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama

    11:55 17.07.2015

    ... nową jakość, nie tylko w sposobie prowadzenia firmy. Wystarczy przyjrzeć się własnym działaniom. Sieć kreuje opinie nasze i całego społeczeństwa. Tak jak pracodawcy sprawdzają kandydatów przed zaproszeniem ich na rozmowę, tak ich działalność jest monitorowana przez pracowników, konkurentów i wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w sieci, wizerunek firmy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: