eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › mailing reklamowy
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    ... poczty i sprawdzić czy próbny mailing, nie został zakwalifikowany przez nich jako spam. Znaczenie nadawcy, który zrealizuje dla nas mailing Filtry antyspamowe badają ... dostanie, świadomie zapisała się właśnie do tej bazy. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    ... spójny z zawartością wiadomości, to nawet bardzo wysoki wskaźnik otwarć nie przełoży się na realizację celu, jaki stawialiśmy sobie wysyłając mailing. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... sprzedaży produktów z wyższymi cenami. Przykład 2. Wyjazdy integracyjne dla firm Nasza firma zajmuje się organizacją wyjazdów integracyjnych dla firm. Skierujmy nasz mailing do dyrektorów personalnych, menadżerów zespołów, pracowników działów kadr i HR oraz właścicieli firm zatrudniających pracowników. Przykład 3. Sprzedaż mieszkań na nowym osiedlu ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    10:17 06.02.2019

    E-mail marketing pozostaje najpopularniejszą metodą na pozyskiwanie nowych klientów. W opracowanym przez SARE XV badaniu wykorzystania poczty elektronicznej newsletter zajął pierwsze miejsce wśród narzędzi komunikacji marketingowej. Okazuje się zatem, że plotki o schyłku mailingu reklamowego nie mają zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. W ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • E-maile nakręcają zakupy

    E-maile nakręcają zakupy

    10:54 04.05.2018

    Pokaźna część marketerów utrzymuje, że e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań może być chociażby badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że na przestrzeni ostatniego roku aż 57% klientów dokonało zakupu pod wpływem znalezionego w ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?

    10:44 17.10.2017

    Komunikacja, przechodzi w ostatnich latach transformację polegająca na zmianie jej formy z słowa na obraz. Następstwem tej transformacji jest forma ekspresji wiedzy, jak również sposób jej odbioru i przyswajania. To właśnie obrazy (grafiki, gify i emoji) wiodą prym w komunikacji internetowej, skutecznie ułatwiając przekaz i wpływając pozytywnie na ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

    00:25 23.06.2017

    Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się do wzrostu wskaźników? Co zrobić, by e-mail marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    11:55 22.02.2017

    Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinien wyglądać newsletter – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    00:12 01.11.2016

    ... , jak i na stronie internetowej, można w prosty sposób przygotować kampanię, która będzie w pełni odpowiadać na zainteresowania naszego subskrybenta. Można również wysłać mailing promocyjny z najbardziej popularnymi produktami z ostatnich 12 miesięcy. 10. Testuj, testuj i jeszcze raz testuj: pamiętaj, że skuteczne działania sprzedażowe oparte są ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • 5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    13:46 26.10.2016

    ... które wyraziły zgodę na subskrypcję. Dość znaną praktyką jest, aby kierować mailing do wszystkich osób, które posiadamy w bazie, jednak nie tędy droga. ... konwersję. Idealna lista subskrybentów powinna zawierać tylko osoby zainteresowane. Lepiej zaadresować mailing do 1000 zainteresowanych osób niż 5000, którzy nawet nie rozpoznają naszej firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: