eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lovemark
  • Kreowanie marki na bazie emocji

    Kreowanie marki na bazie emocji

    13:17 13.06.2009

    ... kryzysu? Jaka jest więc we współczesnym świecie marka, która odniosła (i nadal odnosi) sukces? Czy można ją nazwać marką emocjonalną, sensoryczną, lovemark? A może – patrząc na osiągnięcia i rozwój Apple, Nike czy Harley-Davidson – można zaryzykować stwierdzenie, że żyjemy obecnie w erze emocji – gdzie działanie marketingowe ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    ... konsumentów zarówno wysoką estymą, jak również głębokim miłosnym uczuciem. Według Robertsa, aby być silną marką, marką przyszłości, aby stać się „lovemark”, trzeba zaskarbić sobie u konsumenta szacunek i na tym gruncie rozwinąć uczucie wiążące go z naszą marką miłosnym paktem. Jak budować szacunek względem ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: