eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lojalność konsumenta
  • Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    08:17 06.08.2016

    ... warunków skrajnych oraz ukierunkowanie na skalę mikro. Firmy muszą gromadzić i analizować możliwie jak najwięcej danych dotyczących zachowania w celu zrozumienia motywacji konsumenta. Zarządzający powinni wiedzieć dlaczego, kiedy i w jaki sposób klient podejmuje decyzję o zakupie produktu. Takie podejście nie powinno jednak wpływać na obniżenie ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem
  • Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    10:25 04.08.2015

    Liczy się klient, a dokładnie jego zaufanie. Tak - w bardzo dużym skrócie - można podsumować wyniki najnowszego, międzynarodowego badania, które firma KPMG oraz The Consumer Goods Forum przeprowadził wśród 539 przedsiębiorstw trudniących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr konsumpcyjnych. Badanie pokazało, że ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: