eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kultura osobista
  • Nowoczesny savoir-vivre w biznesie

    Nowoczesny savoir-vivre w biznesie

    12:08 15.07.2019

    Spotkanie biznesowe to nie lada wyzwanie, a o sukcesie zdecydować może również to, jakie wrażenie zrobimy na rozmówcy. W tym kontekście coraz rzadziej jednak używa się pojęcią „savoir-vivre”. Jedną z przyczyn jest być może fakt, że kojarzone jest ono ze stosowaniem sztywnych reguł i przedkładanie ich ponad naturalną swobodę. Jeżeli jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: biznesowy savoir vivre, kultura biznesu, spotkanie biznesowe, otoczenie biznesowe
  • Dobre wychowanie obowiązuje też w biznesie: 12 zasad savoir vivre

    Dobre wychowanie obowiązuje też w biznesie: 12 zasad savoir vivre

    00:22 04.07.2016

    Zajmuję się zarządzaniem od początku mojej kariery zawodowej. Można powiedzieć, że zacząłem przygodę z biznesem od najwyższego stanowiska, co pozwoliło mi współpracować z wieloma osobami i zbierać ciekawe doświadczenia. Otoczenie biznesowe rządzi się swoimi prawami, wśród których szczególne miejsce zajmują zasady dobrego zachowania, obowiązujące ... WIĘCEJ

    Tematy: biznesowy savoir vivre, kultura biznesu, spotkanie biznesowe, otoczenie biznesowe
  • Polscy pracownicy a przeklinanie w pracy

    Polscy pracownicy a przeklinanie w pracy

    00:10 12.06.2011

    ... aż tak źle. „Żartem można powiedzieć, że wymienione 6% zapewne nie pracuje w sytuacjach stresujących, pod presją czasową. A tak całkiem na poważnie, kultura biznesu, jeżeli rozpatrujemy ją tylko pod postacią słowa, nie jest zatem w najgorszej kondycji – pomimo tych 41% przeklinających rodaków. Widać, że ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, kultura osobista, komunikacja w pracy
  • Grzeczna i skuteczna komunikacja w pracy

    Grzeczna i skuteczna komunikacja w pracy

    13:24 20.05.2009

    W polskiej tradycji grzeczność szef-podwładny polega głównie na umniejszaniu własnej pozycji, zasług i umiejętności względem szefa. Czyli - chcesz w spokoju pracować, zegnij kark. Polakom jest szczególnie łatwo przyjąć pozycję podwładnego. Jest to bowiem zgodne z tradycyjnie pojmowanym polskim sposobem bycia. Sposób ten polega na eksponowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura osobista, kontakty międzyludzkie, komunikacja interpersonalna, komunikacja w pracy
  • Wystąpienia publiczne a kultura osobista prelegenta

    Wystąpienia publiczne a kultura osobista prelegenta

    14:01 07.10.2008

    Na udane wystąpienie publiczne, prezentację lub przemówienie składa się wiele elementów. Podstawową sprawą jest mieć do powiedzenia coś interesującego dla słuchaczy. Przydadzą się też zrozumiałe i miłe dla oka slajdy. Wszystko to jednak na nic, gdy mówca nie będzie w stanie zapanować nad swoim zachowaniem. Oto 10 najczęstszych błędów w zachowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: przemówienie, sztuka przemawiania, wygłaszanie przemówień, sztuka prezentacji


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: