eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kultura organizacyjna
  • Nowoczesny HR dba o łańcuch wartości talentów

    Nowoczesny HR dba o łańcuch wartości talentów

    11:30 05.03.2018

    ... uwagę przyszłość. Odpowiedzią na wyzwania rynku pracy są wg EY trzy kluczowe ogniwa łańcucha wartości talentów: warstwa strukturalna, kultura organizacyjna oraz technologia. Warstwa strukturalna: organizacja, zarządzanie talentami i ład wewnętrzny Wiodące przedsiębiorstwa tworzą sprzyjające struktury i znajdują odpowiedniejsze miejsce w organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR, kultura organizacyjna, nowe technologie
  • Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    08:11 01.02.2018

    ... ” przeprowadzonego przez Antal. Wyższą liczbę wskazań niż poziom wynagrodzenia miały m.in. wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna, a także innowacyjność i stabilność zatrudnienia. Relacje i kultura w organizacji Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że poziom satysfakcji z pracy wpływa na wydajność pracowników. Im są ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, wynagrodzenia
  • Jak rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    Jak rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    09:47 10.07.2017

    Wprawdzie powoli ulega to zmianie, ale nadal spora część pracodawców w niewystarczający sposób dba o relacje z kandydatami do pracy. Praktyka pokazuje, że na zainteresowanie mogą liczyć przede wszystkim ci, którym w czasie rekrutacji się poszczęściło. Pozostali bywają traktowani po macoszemu i nie otrzymują nawet informacji o wynikach procesu ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, koszty rekrutacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna
  • Trendy HR 2017: po pierwsze organizacja przyszłości

    Trendy HR 2017: po pierwsze organizacja przyszłości

    13:29 01.03.2017

    ... to największa z ankiet opracowywanych przez firmę Deloitte. Działanie organizacji o najwyższej wydajności przypomina udoskonalone sieci, których kluczowymi elementami są: kultura organizacyjna, systemy informatyczne oraz mobilność pracowników. Badanie Delotte wyraźnie dowodzi, że firmy, którym zależy na sprostaniu wymaganiom dzisiejszych czasów ... WIĘCEJ

    Tematy: HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami
  • 7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy

    7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy

    12:53 01.03.2017

    ... z rynku. 3) Rewolucja w zarządzaniu Chociaż całkowity brak hierarchii i szefostwa to mit, to jednak na przestrzeni lat najprawdopodobniej ulegnie zmianie kultura organizacyjna obecna w dzisiejszych przedsiębiorstwach. Warto zauważyć, że funkcjonujący coraz częściej rynek pracownika automatycznie wypiera stare kultury organizacyjny, w których twardą ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacje, rozwój firmy, kultura organizacyjna, zrównoważony rozwój
  • Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu

    Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu

    09:47 11.08.2016

    ... komunikacja z dołu do góry w hierarchii organizacyjnej, dzięki której kierownik może usprawnić i zobiektyzować podejmowane przez siebie działania. Z lotnictwa do biznesu Kultura pushbacku wywodzi się z rynku amerykańskiego. W Polsce dopiero „raczkuje”. – Jest najlepiej rozwinięta wśród firm o zaoceanicznym rodowodzie. Ponadto sformułowanie jest ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura organizacyjna, pushback, feedback, komunikacja interpersonalna
  • Czego chcą rady nadzorcze?

    Czego chcą rady nadzorcze?

    12:28 07.06.2016

    ... prawda tak silne jak we Włoszech, Niemczech lub Holandii, gdzie kultura start-upów jest znacznie bardziej rozpowszechniona i wspierana przez rząd, niemniej wyniki uzyskane ... wszystkim wykonywania woli udziałowców. Tymczasem w wielu krajach, w których kultura korporacyjna jest lepiej ugruntowana, kodeksy dobrych praktyk wymagają prowadzenia regularnej ... WIĘCEJ

    Tematy: rady nadzorcze, kultura organizacyjna, innowacyjność, rozwój firmy
  • Trendy HR 2016: po pierwsze zmiany organizacyjne

    Trendy HR 2016: po pierwsze zmiany organizacyjne

    00:16 14.05.2016

    ... pokolenia Y. Pracownicy wywodzący się z tej generacji są bardziej wymagający co do atmosfery panującej w firmie i szybciej podejmują decyzję o odejściu w przypadku, gdy kultura organizacyjna im nie odpowiada. A jest ona tworzona w dużej mierze przez menedżerów, dotychczas często tego nieświadomych, poprzez to, za co nagradzają i za ... WIĘCEJ

    Tematy:  HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami
  • Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa

    Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa

    00:16 05.04.2016

    ... stroną. Przy okazji sami możemy się wykazać i podsunąć konkretne rozwiązania. Bądź cierpliwy. Wszyscy najbardziej lubimy jasne odpowiedzi i proste rozwiązania, ale kultura organizacji wymaga wysiłku i czasu by stać się silna i inspirująca. Warto jednak pamiętać, że wielkie kultury, o globalnym zasięgu, nie zawsze oznaczają ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura organizacyjna, atmosfera w pracy
  • Stres w pracy: polscy pracownicy na czele Europy

    Stres w pracy: polscy pracownicy na czele Europy

    10:50 10.11.2015

    Praca i stres. To terminy, które w przypadku polskich pracowników związane są ze sobą niemal nierozłącznie. Z badania zrealizowanego przez OECD wynika, że ponad połowa Polaków stresuje się podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych. Za taki stan rzeczy odpowiedzialny jest cały zespół czynników, ale warto pamiętać, że z większością z ... WIĘCEJ

    Tematy: stres, stres w pracy, jak radzić sobie ze stresem, sytuacje stresujące


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: