-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
00:25 26.09.2012
... z dziedziny marketingu zdaje sobie sprawę z tego, że dzieci są dla marek ważne jako konsumenci przyszłości. To jednak tylko jeden z aspektów wartych poruszenia. Pokolenie XD jest ... z punktu widzenia marketingu aż w trzech obszarach. Prześledźmy je po kolei. Aktualni konsumenci Badanie przeprowadzone przez grupę badawczą Ipsos wykazało, że aż 80 proc ...
Tematy: pokolenie XD, młode pokolenie, dzieci, konsumenci -
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
09:19 19.09.2012
... detaliści częściej niż inni wskazują na spuściznę w postaci ich dotychczasowego sposobu funkcjonowania, jako na przeszkodę w oferowaniu wielokanałowych możliwości sprzedaży, jakich konsumenci oczekują. Dla przykładu: 70% dużych detalistów wymieniło wpływ tej spuścizny na szybkość wdrażania nowych możliwości na różnych światowych rynkach, podczas ...
Tematy: handel detaliczny, konsumenci, kanały sprzedaży, sprzedaż przez internet -
Polacy a konkursy konsumenckie
00:20 22.05.2012
3/4 Polaków nie darzy konkursów konsumenckich zaufaniem. Jeśli już biorą w nich udział to chcą wygrywać pieniądze - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Pomimo wzrostu liczby osób biorących udział w konkursach konsumenckich zaufanie do nich wśród Polaków jest na bardzo niskim poziomie. ¾ z badanych nie darzy ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, badanie opinii społecznej, zwyczaje konsumentów -
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
00:15 08.04.2012
Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci -
Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie
09:47 28.03.2012
Szczecin ma najwięcej zadowolonych klientów, a zupełnie odwrotnie jest w stolicy, która zajęła ostatnie miejsce w rankingu miast wg poziomu jakości obsługi. Branże, które są najlepiej oceniane w dziesięciu największych miastach przedstawia raport Programu Jakość Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
00:21 17.03.2012
... co trzeci klient wychodzi niezadowolony ze sklepu lub placówki firmy, a co piąty fatalnie ocenia obsługę firm, z którymi ma do czynienia. Konsumenci wciąż skarżą się na to, że w firmach i instytucjach muszą tracić swój cenny czas. Organizacja i czas obsługi jest przez nich najgorzej ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Najpopularniejsze skargi konsumentów 2011
13:57 15.03.2012
... np. linii lotniczych czy sprzedawców internetowych, wręcz przeciwnie – standardy raczej ulegają poprawie. Konsumenci coraz więcej podróżują po Europie i korzystają z udogodnień, jakie daje Wspólny ... dla obu stron rozwiązania sporu. Dzięki temu, w wielu przypadkach, konsumenci otrzymują zwrot poniesionych kosztów, obniżkę ceny wadliwego towaru lub ...
Tematy: konsumenci, ochrona konsumentów, prawa konsumentów, skargi konsumentów -
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
13:48 30.01.2012
... smacznych, które można łatwo przygotować. Z jakimi cechami zatem polscy konsumenci kojarzą żywność funkcjonalną? Połowa Polaków (50%) kojarzy żywność funkcjonalną z produktami ... (takie jak kaszki, przeciery, mleko modyfikowane). - Nie zaskakuje fakt, że konsumenci prawidłowo wskazują jogurty oraz margaryny ze stenolami i sterolami roślinnymi ...
Tematy: konsumenci, zwyczaje zakupowe, żywność, żywność funkcjonalna -
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
13:07 16.12.2011
Już po raz siódmy miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania konsumenckiego miesięcznika Reader’s Digest, ...
Tematy: najpopularniejsze marki, marka, marki, najlepsza marka -
Kto jest konsumentem w świetle polskiego prawa?
11:37 14.12.2011
W poniższej publikacji postaramy się odpowiedzieć na pytanie: kto w świetle polskiego prawa jest konsumentem? Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm., dalej „Kodeks cywilny”), za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej ...
Tematy: konsument, prawa konsumentów, konsumenci, ochrona praw konsumenta