eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientem
  • Jak sobie radzą Messenger i inne komunikatory?

    Jak sobie radzą Messenger i inne komunikatory?

    12:14 12.04.2018

    Choć największy skok w intensywności użytkowania aplikacji Messenger miał miejsce dwa lata temu, w tym roku także odnotowała ona wzrost. Ponadto do kontaktu z markami wykorzystuje go już ponad 1/3 internautów. Wzrosty odnotował także WhatsApp, który jednak jest znacznie rzadziej wykorzystywany. Social media mobilnie Z internetu na smartfonach ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikatory internetowe, Messenger, WhatsApp, zachowania konsumentów
  • E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem

    E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem

    00:40 14.03.2018

    Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży online skutkuje rosnącą świadomością kupujących, którzy od e-sklepów oczekują standardów obsługi oferowanych przez największych graczy z tego segmentu. Jak zorganizować proces obsługi klienta, aby wyróżnić się na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku? 1. Swoboda wyboru Dziś kupujący płynnie przełączają się ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta, e-commerce
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    00:34 11.03.2018

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata? Według ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta
  • Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

    Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

    12:33 09.03.2018

    ... komunikacja do prosta droga do odpływu klientów. Prognozy zakładają, że w tym roku większość z nas zamieni choć jedno zdanie z chatbotem. Czy ten ostatni na stałe wpisze się w otaczający nas krajobraz? Zdaje się, że tak. Automatyzacja komunikacji z klientem ... poprowadzić nawet dość złożoną rozmowę z klientem nie popełniając przy tym żadnych błędów ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatbot
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    10:10 17.01.2018

    Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • 10 sposobów na relacje w biznesie

    10 sposobów na relacje w biznesie

    00:45 27.08.2017

    ... , dlatego zawsze musisz myśleć o tym, jak ulepszać swoje usługi, zaspokajać kolejne potrzeby klientów lub jeszcze lepiej zaspokajać te bieżące. Rozmawiaj z klientem i pytaj go o to, jak zmieniają się jego oczekiwania i wymagania. Dzięki temu nie tylko pokażesz, że zależy ci na jego satysfakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie firmą, kontakt z klientem, komunikacja z klientem, relacje biznesowe
  • User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?

    User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?

    11:26 10.08.2017

    ... takim kreowaniu produktu, by wszystkie doświadczenia związane z nim były przyjemne, pozytywne dla danej osoby i przynosiły satysfakcję. „Takie podejście do relacji z klientem budzi obecnie wiele zastrzeżeń, bo nie wykorzystuje potencjału, który przynosi ze sobą klient w żadnym z czterech obszarów — ekonomicznym, społecznym, kulturowym czy ... WIĘCEJ

    Tematy: digital experience, user experience, komunikacja z klientem, rozwój firmy
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    12:28 06.08.2017

    ... ich skuteczność. Analiza kampanii pozwala także ocenić, które z działań należy pominąć w kontakcie z danym klientem, ponieważ nie przynoszą oczekiwanych wyników, a które z nich są dla niego najbardziej optymalne. Poznanie klienta Komunikacja, której podstawą jest cykl życia klienta, polega w zdecydowanej mierze na personalizacji. Skrupulatnie ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • User experience ma następcę

    User experience ma następcę

    09:49 02.05.2017

    ... prostsza, tym jest ono lepsze. Jednocześnie kupujący oczekują, że komunikacja z e-sklepem będzie wychodzić poza standardy i przybierać coraz to nowsze formy ... z marką we wszystkich kanałach komunikacji jest zatem kluczowe z punktu widzenia budowania relacji z klientem – zaznacza Marek Włodarczyk, Country Manager w Optivo, an Episerver Company. Mobile ... WIĘCEJ

    Tematy: digital experience, user experience, komunikacja z klientem, rozwój firmy
  • Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym

    00:25 10.04.2017

    ... jeżeli poczują, że są traktowani bezosobowo. Dla marketerów oznacza to, że komunikacja z klientami powinna być prowadzona w taki sposób, aby czuli, że marka mówi ... ostatnich 3 lat. Czytaj także: - Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem - Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta Inną strategią jest outsourcing ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing automation, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta

poprzednia  

1 ... 4 5 6 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: