-
Jakie pułapki kryje retargeting?
00:22 04.10.2018
... . Czym się kierować przy wyborze platformy retargetingu? Jeśli chodzi o wybór partnera retargetującego, istnieją kluczowe aspekty, jakie należy wziąć pod uwagę, jak: cena oraz personalizacja. Jednak w przypadku chęci prowadzenia marketingu na wyższym poziomie, platforma musi zapewnić dodatkowe korzyści i funkcje: Dostawca musi rozumieć ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
08:53 03.10.2018
... wysyła swoim klientom mniej niż połowa firm. Jeżeli wziąć pod uwagę, jak niesłabnącą popularnością w polskim społeczeństwie cieszy się wiadomość tekstowa, taki ... e-sklepu naruszają zaufanie do sprzedawcy, a błędy techniczne mogą wprost obniżać sprzedaż. Dobry szablon wypełniony niedopasowanymi elementami nie budzi zaufania i sprawia wrażenie witryny ...
Tematy: e-commerce, sklep internetowy, marketing, remarketing -
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
12:44 13.08.2018
... , ruch mobilny stanowi obecnie ponad 50% transakcji online, a sprzedaż w aplikacji jest najwyższa. Aplikacje zakupowe generują również wyższe współczynniki konwersji ... jak i poza nim - według danych z całej Europy w ubiegłym roku sprzedaż w tym dniu wzrosła o 371%. W Polsce, mimo że Czarny Piątek jest obecny od kilku lat, nie jest tak powszechny jak ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, zachowania konsumentów, zakupy, zakupy przez internet -
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
12:00 02.08.2018
... wizerunku, Promocji nowego produktu na rynku. Akcje promocyjne są doskonałym rozwiązaniem podnoszącym sprzedaż, jednak to nie one są odpowiedzialne budowanie zaufania marki. Idealnie ... my wdrażamy u naszych klientów jest LS Nav, wykorzystywany przez takich światowych liderów jak Ikea, Victoria's Secret, Puma, Adidas, czy sieć hoteli Radisson Blu ...
Tematy: promocje, rabaty, jak podwyższyć sprzedaż -
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
... klienta wykorzystując dane ze wszystkich obszarów biznesowych. Wewnętrzna organizacja obiegu danych wspiera zarządzanie pełnym obrazem klienta Klienci patrzą na firmę jak na jeden podmiot – dlatego aż 81% oczekuje usług na takim samym poziomie, niezależnie sposobu komunikacji z firmą. Jeśli np. przekaz marketingowy ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
00:22 28.06.2018
... strony wydawców – nastawionymi na pozyskanie jakiegokolwiek ruchu a nie wartościowych użytkowników. „Na rodzimym rynku m-commerce nie brak spektakularnych sukcesów, które pokazują, jak wiele pozostaje do ugrania” – dodaje Michał Pietruszka. – „W ubiegłym roku, na przykładzie aplikacji drogerii Rossmann, okazało się, że możliwe jest wprowadzenie ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
12:18 25.06.2018
... za siebie. Jednak zapewnienie kupującemu odpowiednich doświadczeń nie jest tak łatwe, jak podjęcie decyzji o stworzeniu aplikacji. Nie wystarczy, aby sprzedawcy detaliczni po prostu ... , aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali skupiać się na danych liczbowych, takich jak liczba pobrań – jak wiemy dostanie się na stronę startową jest tylko pierwszą z ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
09:55 22.06.2018
... nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne ... zakupy, których można łatwo zachęcić promocyjną ceną, preferują takie kolory, jak czerwony, czarny lub pomarańczowy. Granatowy i turkusowy, dają z kolei poczucie uczciwości i ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... okazuje się tak pomocny w biznesie? – CRM to nic innego jak model biznesowy, który oparty jest na relacji z klientem. W praktyce wiąże się z działaniami, które pozwalają kontrolować najważniejsze procesy biznesowe, mające miejsce w firmie, takie jak np. sprzedaż, obsługa klienta, a także wspiera strategie marketingowe. Dziś nie ...
Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
09:30 20.11.2017
... przynosi rewelacyjne rezultaty - mówi Ewelina Ciach. Mapa drogi do klienta Takie wielokanałowe podejście wymaga zaangażowania i integracji wielu procesów biznesowych, takich jak m.in. marketing, płatności, łańcuch dostaw i usługi. Dla przykładu, już na samym poziomie organizacyjnym źródłem problemów bywa podział danych na silosy ...
Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience