-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
00:35 17.09.2019
... wygodniejsze niż zakupy stacjonarne. Dane rynkowe również nie pozostawiają złudzeń – jak wynika z opracowana Admitad Report 2018/2019 dziś w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu ... klientów, wpływając bezpośrednio na ich customer experience i docelowo – na sprzedaż. Na podstawie danych z monitoringu menadżerowie mogą również zarządzać ruchem przy ...
Tematy: customer experience, doświadczenia konsumentów, sklepy stacjonarne, jak podwyższyć sprzedaż -
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
12:20 05.09.2019
... krok dalej - wdrożyć przemyślaną strategię marketingu referencyjnego. To tania i efektywna metoda wspierająca pozyskanie nowych klientów, a finalnie - pozwalająca zwiększyć sprzedaż. Istotą marketingu referencyjnego, zwanego także marketingiem rekomendacyjnym jest zmotywowanie konsumentów do dzielenia się swoim doświadczeniem. Wdrożenie nie wymaga ...
Tematy: działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing rekomendacyjny, marketing referencyjny -
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
13:14 26.08.2019
... tych, których ta konkretna oferta może rzeczywiście zainteresować. Akcja wymaga od nas przemyślanego zarządzania komunikacją, ponieważ użyliśmy wiele narzędzi takich jak telewizja, newslettery, social media, powiadomienia w aplikacji i SMS. Treści komunikatów zostały dobrane odpowiednio do nośnika tak, by się wzajemnie uzupełniały. Wybór ...
Tematy: komunikacja z klientem, jak podwyższyć sprzedaż, wyprawka szkolna, działania marketingowe -
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
00:10 20.08.2019
... przedsiębiorstwa. W okresie wyprzedaży umiejętne wykorzystanie zasobów i zaplanowanie działań może podnieść sprzedaż nawet o 40% jednego dnia. To sporo. Dlatego tak istotne jest, ... Wręcz przeciwnie - działać, ale mądrze. Wielu marketingowców ma już tego świadomość. Jak podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za ...
Tematy: strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja marketingowa, e-commerce -
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
12:28 19.08.2019
... digital marketingu, a idąc dalej - influencer marketingu. Twórcy internetowi, podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się na sprzedaż produktów, szczególnie tych dedykowanych grupie odbiorców w wieku 16-24 lata ...
Tematy: influencer marketing, media, social media, promocja marki -
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
09:45 29.07.2019
... , które trzeba spełnić w przypadku loterii, w większości nie obowiązują w odniesieniu do konkursu z nagrodami. Jedyne podobieństwo polega na tym, że konkurs – tak jak każda akcja promocyjna – powinien mieć swój regulamin. Musi z niego jednoznacznie wynikać, że w procesie wyłaniania zwycięzców nie będzie występował element losowości ...
Tematy: promocja, marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
Programy lojalnościowe kuszą nawet małe sieci sprzedaży
13:06 25.07.2019
... przedsiębiorców trudniejszym wyzwaniem, niż to miało miejsce w latach poprzednich. Firmy stają się otwarte na nowe rozwiązania „napędzające” sprzedaż, stąd wzrost popularności programów lojalnościowych, których skuteczność (jak potwierdza badanie) jest wysoka i zainteresowanie wciąż rośnie – dodaje. Zebrane dane wskazują, że w minionym roku, aż 2/3 ...
Tematy: programy lojalnościowe, wsparcie sprzedaży, jak podwyższyć sprzedaż -
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
11:20 17.07.2019
... przyjazną i prostszą w zastosowaniu prezentację produktu. Z kolei zaledwie co dziesiąty ankietowany wskazał, że chciałby być nagradzany za sprzedaż konkretnego produktu, marki czy usługi. Jak pokazały wyniki badania zdobywanie wiedzy i doszkalanie się jest preferowane zaledwie przez 2% respondentów. Jedynym punktem zbieżnym pomiędzy oczekiwaniami ...
Tematy: programy lojalnościowe, B2B, wsparcie sprzedaży, jak podwyższyć sprzedaż -
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
11:48 05.07.2019
... poszczególnych rodzajów informacji oraz sposobów ich udostępniania, zaczynają zauważać okazje do wykorzystania danych, w związku z czym gromadzą i analizują je tak szybko, jak to możliwe. Może to zachęcić sklepy i marki do wymiany danych z punktów obsługi i magazynów w czasie rzeczywistym dla bardziej efektywnego planowania promocji ...
Tematy: zarządzanie danymi, user experience, skuteczny marketing, jak podwyższyć sprzedaż -
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
13:23 11.06.2019
... ekranie smartfonu. Obok wygody obsługi i możliwości promowania wizerunku marki istnieją dodatkowe powody, dla których właściciele marek i detaliści powinni w przyszłości zwiększać sprzedaż, bazując na aplikacjach. Oto pięć trendów rynkowych decydujących o tym, że tradycyjny sklep internetowy bazujący na przeglądarce przestaje wystarczać jako jedyny ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online