eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    ... sensoryczny zatrzymuje klientów w sklepie na 6 minut dłużej i podnosi ogólną sprzedaż o około 10 proc. Istnieją zatem wyraźne dowody na to ... przeprowadzić unikalne, behawioralne i neuromarketingowe badanie jakościowe. Naszym celem była dokładna analiza, jak kupujący reagują na określone bodźce sensoryczne – mówi Scott Moore, globalny dyrektor ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce

    Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce

    08:50 25.11.2019

    ... również zacieranie się podziałów pomiędzy działaniami salonów i sklepów internetowych – obecnie wyprzedaże najczęściej prowadzone są dwutorowo i równocześnie. Ma to swoje uzasadnienie. Jak bowiem tłumaczy Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU. Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy jego ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje, rabaty, wyprzedaże, zachowania konsumentów
  • Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM

    Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM

    08:55 18.11.2019

    ... obroty nawet kilkukrotnie. Najnowsze wyniki corocznego badania Gemius wskazują jednoznacznie, że sprzedaż w polskim internecie nie jest skierowana jedynie do zawężonej grupy odbiorców. Online ... danych w różnych kanałach kontaktu, sprawia, że platformy służące budowaniu doświadczenia klienta, jak Adobe AEM czy Sitecore XP, co roku wybierane są przez ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, handel online, jak podwyższyć sprzedaż, customer experience
  • Jak uwolnić potencjał m-commerce?

    Jak uwolnić potencjał m-commerce?

    10:22 12.11.2019

    ... o bezpieczeństwo danych swoich klientów. Boom na zakupy społecznościowe Zainteresowanie zakupami przez platformy społecznościowe jest na podobnym poziomie zarówno wśród konsumentów, jak i sprzedawców. Około 1/3 konsumentów kupuje w ten sposób i 1/3 firm oferuje tego typu usługę. Popularność handlu społecznościowego różni się jednak w zależności ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, e-commerce, zakupy przez internet, zachowania konsumentów
  • Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    14:56 04.11.2019

    ... o promocjach, jak i coraz częściej źródłem wiedzy o dostępnym asortymencie i nowościach – wyjaśnia Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Director w Nielsenie. Dodatkowej wiedzy o tym, jak konsumenci korzystają z papierowych gazetek, dostarcza również raport syndykatowy Nielsena „Jak promować efektywnie”. Wynika z niego, że łączna sprzedaż wsparta ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    10:53 21.10.2019

    ... Odpowiedź brzmi: omnichannel! Jeśli sklep będzie posiadał zarówno swoją wersję internetową, jak i stacjonarną, wówczas jego szanse na skuteczną sprzedaż rosną w sposób niewiarygodny. Wg danych udostępnionych przez StitchLabs, detaliści, którzy prowadzą sprzedaż wielokanałową, generują o 190% większe przychody niż ci, którzy prowadzą sklep w jednej ... WIĘCEJ

    Tematy: showrooming, webrooming, marketing online, omnichannel
  • Po co ci marketing conversion?

    Po co ci marketing conversion?

    11:22 10.10.2019

    ... wartościowe leady pochodziły zaś z reklamy, mailingu, czyli outbound marketingu (16%). Jak zatem można „dać się znaleźć”? Warto zadać sobie pytanie - w jaki ... . Bartosz Zieliński z Commplace tłumaczy: Usługa marketing conversion wzmacnia konwersję i wspiera sprzedaż. Najważniejsze jednak jest, aby odpowiednio ocenić potencjał treści, zdjęć, filmów ... WIĘCEJ

    Tematy: inbound marketing, działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing conversion
  • 5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    14:22 09.10.2019

    ... tańsze niż pozyskanie nowych. Lojalny klient staje się więc wartością samą w sobie, a sukcesem marki jest dziś nie pojedyncza sprzedaż, ale wypracowanie długotrwałej relacji. Jak sprzedawać więcej pojedynczemu klientowi, doprowadzając jednocześnie do zwiększenia wskaźnika CLV? CLV - wiele zachodu o nic? CLV (Customer lifetime value ... WIĘCEJ

    Tematy: CLV, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami
  • Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?

    14:36 08.10.2019

    ... ? Czemu producenci perfum kupują drogą licencję na znaczek Ferrari na swoich produktach? I jak Ty odpowiedzi na te pytania możesz wykorzystać w swoim biznesie? Wydawać by ... sobą komunikuje. To jaki naprawdę jest towar ma znaczenie drugorzędne względem tego, jak jest postrzegany, 2. Nasze decyzje zakupowe wiążą się nierozerwalnie z tym za kogo się ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, postrzeganie marki, jak podwyższyć sprzedaż, decyzje zakupowe
  • Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    11:13 02.10.2019

    ... wysoką jakość, personalizację, jednocześnie nie tracąc z oczu własnych celów biznesowych (sprzedaż, odpowiedni standard obsługi itd.). Przedsiębiorstwa praktycznie nie mają ... uzyskać dzięki stosowaniu narzędzi do analizy wielu źródeł danych, takich jak np. Data Management Platforms (DMP) czy innowacyjnych rozwiązań działających w chmurze, które w ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: