eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › informatyzacja administracji publicznej
  • e-Doręczenia. Na czym polega Publiczna Usługa Hybrydowa?

    e-Doręczenia. Na czym polega Publiczna Usługa Hybrydowa?

    13:52 12.02.2024

    ... przekazywanej w ramach e-Doręczeń, co jest podstawą świadczenia usług zaufania. e-Doręczenia umożliwiają pełną elektronizację nadań po stronie podmiotów publicznych, dzięki Publicznej Usłudze Hybrydowej, która polega na nadaniu elektronicznym i doręczeniu w sposób tradycyjny. PUH – na czym polega i dlaczego jest bezpieczna? W przypadku świadczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: e-doręczenia, Q-Doręczenia, e-administracja, cyfryzacja
  • E-Doręczenia już wkrótce

    E-Doręczenia już wkrótce

    09:39 15.11.2023

    ... firm oraz zawodów zaufania publicznego z organami administracji publicznej. Podstawą prawną wdrożenia e-Doręczenia jest ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Co to są e-Doręczenia E-doręczenia, to nowy sposób, w jaki podmioty komunikują się z organami administracji publicznej. E-Doręczenia to usługa, która umożliwi ... WIĘCEJ

    Tematy: e-doręczenia, Q-Doręczenia, e-administracja, cyfryzacja
  • e-Doręczenia w praktyce: Jak korzystać z usługi Poczty Polskiej?

    e-Doręczenia w praktyce: Jak korzystać z usługi Poczty Polskiej?

    14:17 22.09.2023

    Usługa e-Doręczenia gwarantuje bezpieczne wysyłanie i odbieranie dokumentów za pośrednictwem laptopa, tabletu czy telefonu. Obywatele i firmy nie są już zobowiązane do osobistego odbierania i nadawania listów poleconych oraz archiwizowania papierowej korespondencji. Dziś wszystkie te czynności można wygodnie załatwić przez Internet. Operatorem ... WIĘCEJ

    Tematy: e-doręczenia, Q-Doręczenia, e-administracja, cyfryzacja
  • e-Urząd Skarbowy obowiązkowy dla spółek, fundacji i stowarzyszeń

    e-Urząd Skarbowy obowiązkowy dla spółek, fundacji i stowarzyszeń

    13:39 14.09.2023

    ... stowarzyszenia. Konieczna jest zgoda na elektroniczną komunikację z urzędem Za pośrednictwem e-Urzędu można otrzymywać i składać pisma do Urzędów Skarbowych i Krajowej Administracji Skarbowej. Aby spółki, fundacje i stowarzyszenia mogły korzystać z platformy, najpierw muszą jednak wyrazić zgodę na prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-Urząd Skarbowy, e-Urząd, administracja publiczna, e-administracja
  • e-doręczenia - od kiedy? Przedstawiamy terminy wdrożenia

    e-doręczenia - od kiedy? Przedstawiamy terminy wdrożenia

    10:17 24.07.2023

    ... Elektronicznych Podmioty publiczne Od 10.12.2023 r. – termin określony w komunikacie Ministra z dnia 29 maja 2023 r. Organy administracji rządowej oraz jednostki budżetowe obsługujące te organy. Organy władzy publicznej, inne niż wymienione w p. 1, w tym organy kontroli państwowej i ochrony prawa oraz jednostki budżetowe obsługujące te organy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-Doręczenia, e-administracja, cyfryzacja, Krajowy System Doręczeń Elektronicznych
  • Doręczenia elektroniczne - nowe zasady od 5 października 2021

    Doręczenia elektroniczne - nowe zasady od 5 października 2021

    09:43 20.10.2021

    ... stopniowe wprowadzanie nowych obowiązków dla poszczególnych grup. I tak: Od dnia 05.07.2022 obowiązki związane z doręczeniami elektronicznymi obejmą: organy administracji rządowej oraz jednostki budżetowe obsługujące te organy, osoby wykonujące zawód zaufania publicznego, podmioty niepubliczne wpisane do rejestru przedsiębiorców w KRS, NFZ ... WIĘCEJ

    Tematy: doręczenie pisma, doręczanie pism sądowych, postępowanie sądowe, postępowanie administracyjne
  • Doręczenie elektroniczne - krok w dobrym kierunku?

    Doręczenie elektroniczne - krok w dobrym kierunku?

    00:22 10.05.2021

    Informatyzacja szeroko rozumianej administracji publicznej uległa w ostatnim czasie znacznemu przyspieszeniu. Praktycznie we wszystkich sprawach urzędowych, w tym w sprawach podatkowych, wymiana korespondencji może obecnie następować drogą elektroniczną. ... WIĘCEJ

    Tematy: doręczenie elektroniczne, doręczenie pisma, doręczenie w postępowaniu administracyjnym, sąd administracyjny
  • E-administracja nabrała rozpędu. Jakie bariery rozwoju?

    E-administracja nabrała rozpędu. Jakie bariery rozwoju?

    11:59 10.11.2020

    ... internetu. W badaniu wzięli udział mieszkańcy zamieszkujący teren objęty siecią NEXERY. Łącznie zostało zrealizowanych 1601 wywiadów. Natomiast badanie administracji publicznej zrealizowano wśród 298 przedstawicieli samorządów szczebla powiatowego i gminnego w Regionie Świętokrzyskim, Warmii i Mazur, Kujaw z Pomorzem i Mazowszem oraz Łódzkim ... WIĘCEJ

    Tematy: e-usługi, e-administracja, e-urząd, informatyzacja administracji publicznej
  • Polacy gotowi na e-urząd, administracja mniej

    Polacy gotowi na e-urząd, administracja mniej

    14:30 22.11.2019

    Polacy są gotowi na e-urząd, jednak e-urząd nie jest jeszcze gotowy na Polaków. Taki wniosek można wysnuć z ostatniej odsłony badania Autopay Research. Z deklaracji 56% respondentów wynika, że woleliby sprawy urzędowe załatwiać przez internet. Najwyraźniej jednak nie mają takiej możliwości, skoro 60% badanych nadal w tym celu udaje się do urzędu. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-usługi, e-administracja, e-urząd, informatyzacja administracji publicznej
  • E-administracja w Polsce, czyli ogon Europy

    E-administracja w Polsce, czyli ogon Europy

    11:04 28.06.2016

    ... ostatniego roku niespełna 1/3 z nas (31%) kontaktowała się online z jednostkami administracji poprzez inne narzędzie niż e-mail, z czego przygniatająca większość zrobiła to wyłącznie ... suplementarnego indeksu e-partycypacji obywatelskiej (E-Participation Index) ucyfrowienie polskich sfery publicznej jest porównywalne do krajów, które weszły do Unii ... WIĘCEJ

    Tematy: e-administracja, administracja, informatyzacja administracji publicznej

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: