eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › infolinia
  • Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów

    Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów

    13:09 06.10.2023

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) zakwestionował dwie praktyki spółki Orange Polska. Pierwsza polegała na pobieraniu opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i nju mobile, również w sytuacji, gdy konsument miał w ofercie darmowe rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych. Jak się okazuje, Orange naliczała opłaty również ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia Orange, Orange, UOKiK, nju mobile
  • Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika

    Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika

    09:30 20.09.2023

    Musiałe(a)ś płacić za kontakt z infolinią Orange lub nju mobile przy darmowych rozmowach w pakiecie? Wkrótce otrzymasz zwrot kosztów. Prezes UOKiK zobowiązał do tego spółkę Orange Polska. Sprawdź, czy przysługuje Ci rekompensata i jak ją otrzymać. Prezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Orange Polska. Pierwszą z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: orange, nju mobile, darmowe rozmowy, bezpłatne minuty
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej

    11:45 14.06.2019

    Czym najbardziej drażni nas infolinia konsumencka? Z badania zrealizowanego przez dom badawczy Maison & Partners dla Pragmatis, twórcy platformy botów Talkie.ai, wynika, że jest to przede ... WIĘCEJ

    Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja
  • Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    11:21 06.05.2015

    Eurobank to zdecydowany lider pod względem jakości obsługi klienta poprzez zdalne kanały komunikacji - wynika z kolejnej już edycji realizowanego przez Mojebankowanie.pl „Badania zdalnych form kontaktu”. Wśród ubezpieczycieli wyróżnia się PZU, chociaż do swojego konkurenta z branży bankowej traci niemal 10 punktów procentowych, w przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej
  • Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu

    00:39 09.09.2014

    Dlaczego firmy sprawiają, że to wszystko jest takie trudne? Opowiem Wam dzisiaj pewną historię, którą przeżył Al White, a która do mnie trafiła za sprawą artykułu Flavio Martinsa. Wyobraź sobie, że zamawiasz dwa promocyjne produkty, za które powinieneś zapłacić okrąglutkie 0 zł. Wszystko przebiega fajnie do momentu, kiedy na Twoim rachunku pojawia ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta
  • Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?

    00:55 04.09.2014

    ... i wiedzieć, co robić dalej ze swoim kłopotem. “Witamy na infolinii dla klientów firmy Lidl, ale obecnie wszystkie linie są zamknięte. Infolinia jest czynna od godziny 8 do godziny 19 od poniedziałku do piątku oraz od godziny 9 do godziny 17 w soboty. Mogą się ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, Call Center, obsługa klienta
  • Jeden numer do zastrzegania kart bankowych

    Jeden numer do zastrzegania kart bankowych

    19:00 22.01.2014

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty bankomatowej, płatniczej czy kredytowej będzie ją można zastrzec pod jednym numerem telefonu. Dzwoniąc pod czynny całą dobę numer 828 828 828 będzie można zastrzec utraconą kartę czy to w Polsce czy za granicą. Telefon nie służy w sensie ścisłym do zgłaszania utraty i blokowania kart, ułatwia jedynie ... WIĘCEJ

    Tematy: karta, kata bankowa, karty płatnicze, karty kredytowe
  • Obsługa bankowa głównie po angielsku

    Obsługa bankowa głównie po angielsku

    11:45 02.11.2012

    BZ WBK i Credit Agricole to banki, które w największym stopniu zadbały o komfort klientów nie mówiących po polsku. Najłatwiej z pracownikiem banku porozumie się cudzoziemiec mówiący po angielsku - wynika z analizy Idea Expert. Stosunkowo najlepiej banki radzą sobie z tłumaczeniem na obce języki swoich serwisów internetowych. Jednak warto mieć ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia
  • Call center lubiane przez Polaków

    Call center lubiane przez Polaków

    13:43 09.09.2009

    Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że Polacy często i chętnie korzystają z call center, czyli telefonicznych centrów obsługi klienta. Choć długi czas oczekiwania na połączenie czy duża liczba opcji do wyboru przed rozmową z konsultantem często nas drażni, cenimy wygodę i szybkość tego rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta
  • Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek

    Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek

    12:59 10.06.2008

    Od czerwca 2008 Telefonia Dialog rozszerzyła usługę udostępniającą numery z zakresu 0800 i 0801 o opcję wdzwaniania się z sieci komórkowych. W pierwszym etapie możliwość taką uzyskali użytkownicy telefonów w sieci Orange, docelowo planowane jest zapewnienie kontaktu ze wszystkich sieci mobilnych. Modyfikacja ta pozwoli klientom biznesowym ... WIĘCEJ

    Tematy: 0-800, numery telefoniczne, 0800, 0801

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: