eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › hipermarkety
  • Największe sieci handlowe rosną wolniej

    Największe sieci handlowe rosną wolniej

    14:31 21.10.2014

    Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty, ale okazuje się, że - za sprawą osłabienia światowej gospodarki - są one nieco mniej dynamiczne niż w ostatnim czasie - z analizy firmy doradczej Deloitte wynika, że wzrost przychodów sięgnął 2,9 procenta, co jest wynikiem niższym od osiągniętego przed rokiem. W zestawieniu największych ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
  • Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?

    12:19 07.08.2014

    ... od stycznia do czerwca 2014 roku na reprezentatywnej próbie konsumentów wynika, że supermarkety lepiej radzą sobie na tym polu niż hipermarkety. Aż 75 proc. konsumentów wychodzi z supermarketów zadowolonych. Wskaźnik ten w odniesieniu do hipermarketów jest o 7% niższy. Warto zauważyć, że sieć Biedronka, która ... WIĘCEJ

    Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów
  • Czego potrzebują marki własne?

    Czego potrzebują marki własne?

    11:24 23.06.2014

    Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Jak postrzegamy marki własne?

    Jak postrzegamy marki własne?

    10:58 21.05.2014

    Aż 1/3 polskich konsumentów kupuje marki własne, ale niechętnie się do tego przyznaje - wynika z raportu On Board "Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Największe sieci handlowe na świecie 2014

    Największe sieci handlowe na świecie 2014

    12:56 04.02.2014

    Pomimo trudnych warunków gospodarczych łączne przychody 250 największych na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie 4,9 proc. Podobnie jak w poprzednim roku detaliści zawdzięczają ten wzrost głównie ekspansji na rynkach wschodzących. Jak wynika z najnowszej ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny
  • Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    11:36 21.01.2014

    Z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych wynika, że produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Polscy konsumenci a hipermarkety

    Polscy konsumenci a hipermarkety

    11:03 04.07.2013

    Od swojej ulubionej sieci hipermarketów konsumenci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen. Jednocześnie konsumenci hipermarketów odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością ... WIĘCEJ

    Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety
  • Zakaz handlu w niedzielę: jaki wpływ na gospodarkę?

    Zakaz handlu w niedzielę: jaki wpływ na gospodarkę?

    00:16 05.06.2013

    Propozycja wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę wzbudziła ożywioną dyskusję. Wealth Solutions przygotował krótką, chłodną analizę tego, jak najnowsze propozycje zmian Kodeksu pracy mogą wpłynąć na gospodarkę i społeczeństwo. 1. Gospodarka Popularnym zarzutem wobec zakazu handlu w niedzielę jest to, że zaszkodzi on gospodarce. Skoro ludzie nie ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, niedziela, zakaz handlu, Kodeks pracy
  • Zakaz handlu w niedziele? Handlowcy protestują

    Zakaz handlu w niedziele? Handlowcy protestują

    22:57 27.05.2013

    Grupa posłów wniosła do Sejmu projekt nowelizacji Kodeksu pracy, przewidujący wprowadzenia zakazu pracy w placówkach handlowych we wszystkie niedziele. Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji wejście w życie tej regulacji spowoduje tylko w hiper- i supermarketach likwidację ponad 25 tysięcy miejsc pracy. Z inicjatywą wprowadzenia w ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, niedziela, zakaz handlu, Kodeks pracy
  • Rynek detaliczny liczy na e-commerce

    Rynek detaliczny liczy na e-commerce

    13:28 13.03.2013

    Łączne przychody 250 największych sieci handlowych na świecie przekroczyły w ubiegłym roku finansowym po raz pierwszy poziom czterech bilionów dolarów. Mimo gorszej sytuacji gospodarczej m.in. w Europie Zachodniej czy Japonii wiodący detaliści rozwijają swoją działalność poprzez ekspansję na nowych rynkach, m.in. na Bliskim Wchodzie, w Europie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: