eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › fałszywe kliknięcia
  • IAB opracuje standardy pay per click

    IAB opracuje standardy pay per click

    00:27 11.08.2006

    ... systemów reklamowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz Microsoft. Jednakże, firmy internetowe były zasypywane pytaniami reklamodawców, którzy są zaniepokojeni tym, że niektóre kliknięciafałszywe i obliczone tylko na to, żeby przyniosły zapłatę. Zlecone przez sąd badanie systemu mierzenia kliknięć Google wykazało w ostatnim miesiącu, że ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia
  • Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa

    12:33 25.07.2006

    ... ślad oszustwa” – powiedział prezes Google Eric Schmidt. Zasadniczym problemem reklamy "pay-per-click" , który opiera się na niemożliwości oszacowania prawdziwości każdego pojedynczego kliknięcia, jest pogłębiona przez Google niemożność szczegółowego wyjaśnienia dlaczego obciążyło reklamodawców za jedne reklamy, a za inne nie, ponieważ w ten sposób ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud
  • Internetowe oszustwa w pay-per-click

    Internetowe oszustwa w pay-per-click

    13:47 09.07.2006

    ... usługi wyszukiwania twierdzą, że ten wskaźnik jest znacznie niższy i że jest pod kontrolą. Według Outsell fałszywe kliknięcia osiągnęły wartość 1,3 miliarda dolarów, z czego 800 milionów dolarów zostało wydanych na fałszywe kliknięcia przez reklamodawców, a 500 milionów dolarów to pieniądze, których reklamodawcy już nie wydadzą na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online
  • Mniej oszukańczych kliknięć

    Mniej oszukańczych kliknięć

    00:04 27.04.2006

    ... i rozrywka - stwierdził Click Forensics. Oszukańcze kliknięcia pojawiały się w dwóch znaczących formach: konkurencji i sieci. Ten pierwszy sposób ma miejsce kiedy konkurent klika na reklamę firmową, żeby podnieść koszt ogłoszenia, a ten drugi – kiedy osoby trzecie produkują fałszywe kliknięcia, żeby zdobyć więcej pieniędzy od wyszukiwarki. WIĘCEJ

    Tematy: wyszukiwanie, wyszukiwanie reklam, fałszywe kliknięcia, reklama w internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: