eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mailing
  • Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    00:15 20.08.2016

    Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, e-mail marketing, e-mailing
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    13:01 23.11.2015

    Włączenie wideo do mailingu to interesujący, wciąż jednak rzadko stosowany sposób na zwrócenie uwagi subskrybentów. Coraz więcej marketerów przekonuje się jednak, że rozwiązanie to jest atrakcyjniejsze, niż statyczny tekst i zdjęcia. Wideo pozwala bowiem wyróżnić nasz newsletter na tle innych oraz przekazać konsumentom konkretną treść i zamysł w ... WIĘCEJ

    Tematy: video mail, mailing, e-maile, e-mailing
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    09:56 10.11.2015

    ... SmartWatch – e-mail jest wiernym kompanem wszystkich tych urządzeń. 4. E-mail wciąż efektywny i opłacalny W oparciu o historię korzystania z internetu poszczególnych użytkowników, e-mailing pozostaje najlepszym narzędziem by dotrzeć do odbiorcy w idealnym czasie. Wszystkie treści, plany dystrybucji, a także czas można indywidualnie zaplanować lub ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    00:40 08.07.2015

    Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    08:50 28.05.2014

    Wiele można powiedzieć na temat tego jak przeprowadzać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Można by też rozprawiać całymi dniami o najważniejszych elementach wiadomości, najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie e-maila niewiele ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing
  • Czy online marketing warto personalizować?

    Czy online marketing warto personalizować?

    00:59 18.04.2014

    ... systemu CRM, radzimy wysyłać wiadomości ze zwykłym „dzień dobry”, nie usiłując zgłębiać osobowości odbiorcy. To szczególnie zasadne w sytuacjach nagłych, gdy e-mailing nie służy wywołaniu reakcji użytkownika, lecz ma charakter informacyjny. Większość internautów bardziej doceni szybkość reakcji niż spersonalizowane przywitanie. Przypadek drugi ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing
  • E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    00:32 28.12.2013

    Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Polscy internauci a e-mail marketing

    Polscy internauci a e-mail marketing

    00:40 02.09.2013

    Interaktywnie.com z Grupy Money.pl publikuje kolejny raport branżowy. Tym razem redakcja serwisu przyjrzała się e-mail marketingowi. Nikt nie lubi spamu, a to dla marketerów zajmujących się e-mail marketingiem największy wróg, z którym muszą się mierzyć o zainteresowanie internautów. Interaktywnie.com przepytało na przełomie lipca i sierpnia 1287 ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Email marketing: aspekty prawne

    Email marketing: aspekty prawne

    00:25 30.07.2013

    93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: