eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › e-mailing
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i przekonywującej treści. Kolejną kwestią o której trzeba pamiętać jest ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na liczbę otwarć, czyli wartość Open Rate (współczynnik otwarć) ma ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących się w wybranych bazach. Takie działania mają niewielkie szanse na ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    09:44 16.11.2016

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym świątecznym mailingu warto wyjść poza ramy standardowego myślenia i zaskoczyć odbiorców nietuzinkowym konceptem? Anita Wata, ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    00:15 20.08.2016

    Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, e-mail marketing, e-mailing
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    13:01 23.11.2015

    Włączenie wideo do mailingu to interesujący, wciąż jednak rzadko stosowany sposób na zwrócenie uwagi subskrybentów. Coraz więcej marketerów przekonuje się jednak, że rozwiązanie to jest atrakcyjniejsze, niż statyczny tekst i zdjęcia. Wideo pozwala bowiem wyróżnić nasz newsletter na tle innych oraz przekazać konsumentom konkretną treść i zamysł w ... WIĘCEJ

    Tematy: video mail, mailing, e-maile, e-mailing
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    09:56 10.11.2015

    ... SmartWatch – e-mail jest wiernym kompanem wszystkich tych urządzeń. 4. E-mail wciąż efektywny i opłacalny W oparciu o historię korzystania z internetu poszczególnych użytkowników, e-mailing pozostaje najlepszym narzędziem by dotrzeć do odbiorcy w idealnym czasie. Wszystkie treści, plany dystrybucji, a także czas można indywidualnie zaplanować lub ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    00:40 08.07.2015

    Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    08:50 28.05.2014

    Wiele można powiedzieć na temat tego jak przeprowadzać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Można by też rozprawiać całymi dniami o najważniejszych elementach wiadomości, najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie e-maila niewiele ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: