-
Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?
00:22 18.06.2018
... on swego rodzaju wzorzec umowny, będący zbiorem praw i obowiązków zarówno klienta sklepu, jak i przedsiębiorcy prowadzącego e-działalność. Pomimo tego, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, nadal wielu przedsiębiorców w ogóle nie ma regulaminu albo całkowicie zapomina o konieczności przystosowania go do nieustannie zmieniających ...
Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklep internetowy, e-commerce -
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
11:44 08.06.2018
... częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – zauważa Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. Big data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają i analizują cenne ...
Tematy: analityka danych, Big Data, retail, e-commerce -
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
10:31 01.06.2018
... zgłoszenia podchodzimy oczywiście indywidualnie i na bieżąco informujemy klienta o statusie jego sprawy – mówi Maria Dziedzic-Aleksik, E-commerce Manager sklepu Paese.com. Darmowa wysyłka Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych
12:01 29.05.2018
... polskiego e-commerce wpływa na niską świadomość problemu wyłudzeń płatniczych Pomimo że fraudy płatnicze na świecie nie należą do rzadkości, to polski e-commerce jest ... z nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko ...
Tematy: zakupy online, e-commerce, płatności online, oszustwa finansowe -
Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe
10:58 21.05.2018
... szczególnie wiele problemów może przysparzać małym przedsiębiorstwom, które generują dwie trzecie zatrudnienia i ponad połowę aktywności gospodarczej w Europie. Z drugiej strony, e-commerce otwiera rynki i możliwości niewyobrażalne w świecie off-line. 25 lat temu baza klientów drobnego detalisty była ograniczona do osób znajdujących się w fizycznym ...
Tematy: omnicommerce, e-commerce, zakupy online, zachowania konsumentów -
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
09:28 16.05.2018
... Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to swoista synergia cech charakterystycznych dla handlu stacjonarnego i internetowego. – Dziś sprzedawcy e-commerce, dzięki możliwościom jakie daje technologia, wiedzą o swoich klientach znacznie więcej niż sprzedawcy tradycyjni. I to będzie się zmieniać. Sprzedawcy stacjonarni ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe -
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie
10:28 07.05.2018
... od handlu niedziele, a naturalnym wyborem wielu z nich stanie się rynek e-commerce. Już teraz, w Polsce, udział rynku handlu online w całym rynku handlu detalicznego szybko rośnie, z ... Criteo zleciło wykonanie badania, mającego na celu sprawdzenie podejścia rynku e-commerce do kwestii współdzielenia zasobów danych. Wyniki pokazują, że 71% ...
Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online -
Dostęp do internetu zmienia konsumentów
12:21 30.04.2018
... większa szybkość łączy szerokopasmowych. Dynamiczny rozwój technologii i postępująca cyfryzacja mają znaczący wpływ na każdą gałąź gospodarki. Silna konkurencja na rynku e-commerce wymaga od firm elastycznego reagowania i dostosowywania biznesu do nieustannie zmieniających się warunków, nowych wyzwań oraz rosnących oczekiwań konsumentów, którzy bez ...
Tematy: internet, e-commerce, e-konsumenci, dostęp do internetu -
Dostawa towaru zamówienia w ciągu 2 godzin?
09:29 16.04.2018
Firmy logistyczne przygotowują się do usprawnienia swoich usług. Z badania Zebra Technologies Corporation wynika, że aż 78% z nich do 2023 r. chce oferować dostawy tego samego dnia, a 4 na 10 dokłada starań, żeby do 2028 roku przesyłki trafiały do zamawiającego w ciągu 2 godzin. Ponadto do 2028 roku 87% ankietowanych zamierza realizować dostawy ...
Tematy: łańcuch dostaw, firmy logistyczne, logistyka, e-commerce -
Zagraniczne zakupy przez internet. Co z płatnościami?
10:48 13.04.2018
Zagraniczne zakupy przez internet zdobywają coraz większą rzeszę zwolenników, których kuszą m.in. atrakcyjne ceny oraz możliwość zakupu towarów niedostępnych na ich rodzimych rynkach. Nieco problematyczną kwestią pozostają płatności za takie zakupy. Kupując, zastanawiamy się, jak dokonać ich szybko i bezpiecznie. Czy jest to w ogóle możliwe? Co ...
Tematy: zakupy przez internet, zakupy za granicą, e-commerce, sklepy internetowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- smartfony
- działalność gospodarcza
- tendencje na rynku pracy
- nowe inwestycje
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- podatek VAT
- długi
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- dłużnicy
- banki
- wysokość wynagrodzenia
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- wakacje
- oferty pracy