eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania sponsoringowe
  • Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?

    Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?

    00:03 30.09.2022

    Wprowadzona ulga dla wspierających sport, kulturę i edukację jest atrakcyjnym instrumentem umożliwiającym podatnikom podejmowanie działań marketingowych, promocyjnych, biznesowych oraz wsparcie działalności istotnej dla społeczeństwa, przy jednoczesnym korzystaniu z preferencji podatkowej. Odpowiednie ukształtowanie procesów w firmie oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring
  • Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?

    Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?

    00:01 21.07.2022

    Wspieranie kultury w Polsce przez przedsiębiorców uległo znacznemu ograniczeniu w czasie pandemii COVID-19, nie dziwi zatem że nawet przepisy prawa podatkowego zawierają system "zachęt" podatkowych dla finansujących działalność kulturalną. Zawarcie jednak samej umowy sponsorskiej nie gwarantuje nam korzyści w postaci zaoszczędzonego wydatku! Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring
  • Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?

    Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?

    00:08 02.03.2022

    Na mocy przepisów Polskiego Ładu wprowadzona została tzw. ulga sponsoringowa, pozwalająca odliczyć 50 proc. kosztów poniesionych na działalność sportową, kulturalną bądź wspierającą szkolnictwo wyższe i naukę. Kto może sięgnąć po tę formę ulgi? Ulga sponsoringowa to nowa propozycja zachęty podatkowej – do tej pory bowiem w podatku dochodowym nie ... WIĘCEJ

    Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring
  • Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski

    Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski

    10:26 11.04.2014

    Firmy, które tej zimy postanowiły sponsorować sportowców. mogą mieć powody do zadowolenia - dzięki osiągnięciom naszych reprezentantów zyski w przypadku niektórych sponsorów osiągnęły zupełnie niespodziewany poziom. A wszystko to w przeważającej mierze za sprawą niezwykle udanej dla Polski Olimpiadzie w Soczi - wynika z badania zrealizowanego ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, sponsoring sportowy, działania sponsoringowe, marketing sportowy
  • Czym jest umowa sponsoringu?

    Czym jest umowa sponsoringu?

    12:12 27.06.2011

    ... obowiązki. To z kolei pozwoli stwierdzić i prawidłowo ocenić ewentualne przypadki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Pod względem treści umowy sponsoringowe mogą być przecież dość skomplikowane. Ponieważ sponsoring może dotyczyć różnych dziedzin życia społeczno-gospodarczego, trudno o przedstawienie typowych postanowień tego ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, działania sponsoringowe, umowa sponsoringu
  • Sponsoring sportowy w Polsce

    Sponsoring sportowy w Polsce

    00:18 21.05.2011

    Blisko 80% polskich firm angażujących się w sponsoring przewiduje wzrost rynku sponsoringu sportowego w najbliższych latach. Pozytywne nastroje w branży ujawnia raport o sponsoringu sportowym wydany przez agencję marketingu sportowego SportWin oraz Pentagon Research. Rola sponsoringu jako narzędzia komunikacji firm stale rośnie, a sport jest ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, sponsoring sportowy, działania sponsoringowe, marketing sportowy
  • Sponsoring audycji - zmiany

    Sponsoring audycji - zmiany

    12:04 28.04.2011

    28.04.2011 r. wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 6 lipca 2000 r. w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1677, dalej "nowelizacja"). Rozporządzenie, będące przedmiotem nowelizacji, określa szczegółowe zasady i warunki sponsorowania, czyli ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsorowanie audycji, sponsoring audycji, sponsoring, działania sponsoringowe
  • Czym są naming rights?

    Czym są naming rights?

    01:13 24.01.2010

    Naming rights to innowacyjna forma komunikacji z konsumentem poprzez ekspozycję i promocję marki głównie na obiektach sportowych i wielofunkcyjnych. W Polsce określenie "naming rights" zaczyna coraz mocniej zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych. Naming rights polega na partnerskiej współpracy ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, Naming rights, promocja marki, działania sponsoringowe
  • Działania sponsoringowe: na co uważać?

    Działania sponsoringowe: na co uważać?

    00:29 24.05.2009

    ... . Działania sponsoringowe nie będą bowiem skuteczne jeśli wspierana dziedzina nie będzie odpowiadać strategii całej organizacji lub co gorsza będzie z nią sprzeczna. Analizując jednak wpływ działań sponsoringowych na kształtowany przez organizację wizerunek, eksperci przytaczają definicję sponsoringu. „Mianem sponsoringu określa się działania ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, kreowanie marki, wizerunek firmy, rodzaje sponsoringu


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: