-
Marki w social media
11:31 11.09.2012
... jest modna lub popularna. Przedstawiciele tej grupy są nie tylko jednym z dwóch najliczniej obecnych, ale także bardzo zaangażowanych i podatnych na działania marketingowe segmentów na Facebooku. Pozytywnie nastawieni do reklam i konkursów, chętnie biorą w nich udział, szczególnie jeżeli można wygrać wartościową nagrodę. Podobają im ...
Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
00:12 04.09.2012
W najnowszej 12 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych na pozycji lidera utrzymała się Biedronka, która zwiększyła nieco dystans od depczącej jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej edycji aż na piąte miejsce spadła sieć hipermarketów Carrefour. W pierwszej dziesiątce awans na ósmą pozycję zanotowała ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
10:30 22.08.2012
... . Tym bardziej, że coraz częściej okazuje się, iż komunikacja online dedykowana grupie 60+ jest o wiele bardziej skuteczna i efektywna niż tradycyjne działania reklamowe. Potencjał 60+ Statystycznie ponad połowa Polaków korzysta z internetu. Osoby, które są przed sześćdziesiątką – te bardziej internetowe (w wieku 7-59) – korzystają ...
Tematy: internet dla seniorów, korzystanie z internetu, internauci, seniorzy -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
13:38 14.05.2012
... preferują niskie ceny, jednakże przykładają coraz większą wagę do jakości produktów i wygody dokonywania zakupów. W efekcie wiele wiodących sieci podejmuje intensywne działania modernizacyjne, które tworzą nową jakość na polskim rynku. Tesco rozwija koncept hipermarketów kompaktowych Tesco Express, Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Marketing marki a marketing produktu
00:32 02.05.2012
... najtaniej. Wygląda na to, że powoli staczamy się w jakieś marketingowe piekło. Musimy wydawać coraz więcej na reklamę i inne działania marketingowe, lecz ich skuteczność maleje. Każdy procent wzrostu sprzedaży kosztuje coraz ... Nie może odstraszać swym dostojeństwem ani nudzić swą trwałością i niezmiennością. Musi być hasłem do działania. Action! ...
Tematy: marka, marki, marketing marki, najlepsza marka -
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
11:12 10.04.2012
Zakłady Mięsne Henryk Kania są jednym z bardziej liczących się w Polsce zakładów przetwórstwa mięsnego. Na ofertę firmy składają się także produkty dedykowane dzieciom. Licencja na markę pochodzi od Disneya. Licencja na markę w firmie FMCG Licencja na markę Disney jest ciekawym przykładem wykorzystywania wizerunku znanych marek w produktach innych ...
Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką -
Analiza marketingowa klientów w branży turystycznej
12:47 29.03.2012
... jest inaczej przeżywany przez różne grupy klientów. Jednak w praktyce przedsiębiorcy w branży turystycznej i rekreacyjnej mają kłopoty z przetłumaczeniem tej wiedzy na konkretne działania marketingowe. Najprostszym – a zarazem skutecznym – sposobem jest podzielenie klientów na grupy ze względu na wiek. Mamy zatem osobną grupę klientów „dzieciństwo ...
Tematy: branża turystyczna, turystyka, usługi turystyczne, działania marketingowe -
Flash mob jako narzędzie marketingowe
13:18 08.02.2012
... moby organizowane przez marketerów są przez nich samych uznawane za ciekawe narzędzie wizerunkowe, ale oczywiście gospodarze akcji niekomercyjnych traktują przedsięwzięcia marketingowe jako gorsze, podrobione wersje. Nie można zaprzeczyć, że widowiskowy flash mob, bazujący na ustalonym wcześniej scenariuszu, z ekipą opłaconych aktorów i tancerzy ...
Tematy: narzędzia marketingowe, działania marketingowe, flash mob -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
09:50 02.02.2012
... Grupę Eurocash, czyli Delikatesy Centrum (66,87), Lewiatan (64,28) i ABC (61,92). Jako analitycy rynku z wielkim zainteresowaniem będziemy śledzić działania tego operatora, który poprzez przejęcie Tradisu zarządza kilkunastoma sieciami franczyzowymi, dużymi i małymi, a nieraz bezpośrednio konkurującymi między sobą. Zadanie to jest ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Wpływ social media na email marketing
13:58 25.01.2012
18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, ...
Tematy: działania marketingowe, e-mail marketing, e-marketing, marketing social media
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie