eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Big Data w firmie

    Big Data w firmie

    08:20 08.08.2013

    ... przekuć się w Big Money? Prowadząc działania w social mediach, komunikację e-mail marketingową i inne działania promocyjne w sieci, zbieramy olbrzymią ilość danych o użytkownikach ... e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, warto pomyśleć nad systemem rekomendacji (w Polsce polecam ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, działania marketingowe, działania promocyjne, e-mail marketing
  • Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    Marketing: nowoczesne technologie to konieczność

    11:02 23.07.2013

    ... brak prostych wskaźników i rozwiązań dających ogólny, krótkoterminowy wgląd w prowadzone działania. Wnioski płynące z badania uwypuklają również główne problemy, z jakimi borykają się specjaliści prowadzący wielokanałowe działania marketingowe. Najbardziej problematyczne okazują się oczekiwania bezpośredniego zwrotu z inwestycji w marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe
  • Insight czyli wyczucie klienta

    Insight czyli wyczucie klienta

    10:01 11.06.2013

    ... przywiązanej do tradycyjnych telefonów komórkowych, które w przeszłości doprowadziły ją do sukcesu. Na rynku polskim mamy również do czynienia z sytuacjami, gdy działania konkurentów są inspiracją do odkrywania nowych możliwości biznesowych, nowych rozwiązań. Nie jest wielką tajemnicą, że mBank powstawał między innymi w oparciu ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, strategia marketingowa, wspieranie sprzedaży
  • Komunikat w e-mail marketingu

    Komunikat w e-mail marketingu

    09:38 13.03.2013

    ... nie tego, co chcą kupić odbiorcy. Dlatego, niezależnie jak często tworzysz komunikaty marketingowe, zawsze warto sobie postawić kilka pytań, by język korzyści przemawiających do ... prawej stronie komunikatu – to, co po prawej, zazwyczaj wzywa nas do działania. Dobrze także sprawdzają się dodane na grafice strzałki lub, co powoduje średnio zwiększenie ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013

    11:31 28.02.2013

    W aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Znane marki a SEO

    Znane marki a SEO

    10:17 29.01.2013

    ... które można przewidzieć) mogą zwiększyć sprzedaż pewnego produktu, należy wspomóc działaniami reklamowymi ten efekt. Poprzez działania SEO w sposób szybki i niezbyt kosztowny możemy zintensyfikować działania marketingowe. Musimy klientom przypomnieć o naszym produkcie (strategia SEO przypominająca), wzmocnić komunikację marketingową (strategia SEO ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia SEO, SEO, pozycjonowanie stron, działania SEO
  • Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych

    Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych

    10:41 21.12.2012

    Zdecydowana większość nowo powstałych sklepów internetowych działania marketingowe zaczyna od SEO. To w zdecydowanej większości przypadków sposób najbardziej efektywny. Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich środków można w miarę w szybkim czasie zdobyć ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, działania marketingowe, sklepy internetowe, ecommerce
  • Działania marketingowe w sklepie

    Działania marketingowe w sklepie

    11:19 31.10.2012

    ... , oprócz nerwów, kosztów i frustracji. A podstawą dobrej współpracy jest nie tylko terminowość dostaw i płatności, lecz również dobra konstrukcja umowy. Działania marketingowe należy z góry przewidzieć i zdefiniować ich formy i sposób rozliczania w podstawowej umowie pomiędzy dostawcą a kupcem. Równie ważne jest wyczucie potrzeb marketingowych ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie marketingowe, działania marketingowe, marketing w sklepie, marketing
  • Shopper marketing

    Shopper marketing

    13:59 10.10.2012

    ... i zakupów, które mają nieść poczucie, że pieniądze wydało się bardzo dobrze. Oczywiście, nawet racjonalny konsument nie jest w pełni odporny na działania promocyjne, prowokujące do impulsywnych, nieplanowanych zakupów. Ale naprawdę coraz trudniej go skusić tanią promocją. Coraz rzadziej też kupuje dany produkt ... WIĘCEJ

    Tematy: shopper marketing, działania marketingowe, zaspokajanie potrzeb konsumenckich, preferencje zakupowe
  • Zakupy online - typy klientów

    Zakupy online - typy klientów

    00:25 14.09.2012

    Dziś nie wystarczy konkurować ceną - konsumenci oczekują, iż internetowy sprzedawca zadba o ich potrzeby na każdym etapie procesu zakupowego. W bliskiej przyszłości podział na zakupy online i offline zupełnie zaniknie. Firmy, które już dziś działają w taki sposób, budują cenną przewagę konkurencyjną. Zakupy w internecie stają się coraz bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy w Internecie, zakupy online, zakupy internetowe, ecommerce

poprzednia  

1 ... 13 14 15 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: