-
Big Data w firmie
08:20 08.08.2013
... przekuć się w Big Money? Prowadząc działania w social mediach, komunikację e-mail marketingową i inne działania promocyjne w sieci, zbieramy olbrzymią ilość danych o użytkownikach ... e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, warto pomyśleć nad systemem rekomendacji (w Polsce polecam ...
Tematy: Big Data, działania marketingowe, działania promocyjne, e-mail marketing -
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
11:02 23.07.2013
... brak prostych wskaźników i rozwiązań dających ogólny, krótkoterminowy wgląd w prowadzone działania. Wnioski płynące z badania uwypuklają również główne problemy, z jakimi borykają się specjaliści prowadzący wielokanałowe działania marketingowe. Najbardziej problematyczne okazują się oczekiwania bezpośredniego zwrotu z inwestycji w marketing ...
Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe -
Insight czyli wyczucie klienta
10:01 11.06.2013
... przywiązanej do tradycyjnych telefonów komórkowych, które w przeszłości doprowadziły ją do sukcesu. Na rynku polskim mamy również do czynienia z sytuacjami, gdy działania konkurentów są inspiracją do odkrywania nowych możliwości biznesowych, nowych rozwiązań. Nie jest wielką tajemnicą, że mBank powstawał między innymi w oparciu ...
Tematy: insight, działania marketingowe, strategia marketingowa, wspieranie sprzedaży -
Komunikat w e-mail marketingu
09:38 13.03.2013
... nie tego, co chcą kupić odbiorcy. Dlatego, niezależnie jak często tworzysz komunikaty marketingowe, zawsze warto sobie postawić kilka pytań, by język korzyści przemawiających do ... prawej stronie komunikatu – to, co po prawej, zazwyczaj wzywa nas do działania. Dobrze także sprawdzają się dodane na grafice strzałki lub, co powoduje średnio zwiększenie ...
Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
11:31 28.02.2013
W aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Znane marki a SEO
10:17 29.01.2013
... które można przewidzieć) mogą zwiększyć sprzedaż pewnego produktu, należy wspomóc działaniami reklamowymi ten efekt. Poprzez działania SEO w sposób szybki i niezbyt kosztowny możemy zintensyfikować działania marketingowe. Musimy klientom przypomnieć o naszym produkcie (strategia SEO przypominająca), wzmocnić komunikację marketingową (strategia SEO ...
Tematy: strategia SEO, SEO, pozycjonowanie stron, działania SEO -
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
10:41 21.12.2012
Zdecydowana większość nowo powstałych sklepów internetowych działania marketingowe zaczyna od SEO. To w zdecydowanej większości przypadków sposób najbardziej efektywny. Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich środków można w miarę w szybkim czasie zdobyć ...
Tematy: strategia marketingowa, działania marketingowe, sklepy internetowe, ecommerce -
Działania marketingowe w sklepie
11:19 31.10.2012
... , oprócz nerwów, kosztów i frustracji. A podstawą dobrej współpracy jest nie tylko terminowość dostaw i płatności, lecz również dobra konstrukcja umowy. Działania marketingowe należy z góry przewidzieć i zdefiniować ich formy i sposób rozliczania w podstawowej umowie pomiędzy dostawcą a kupcem. Równie ważne jest wyczucie potrzeb marketingowych ...
Tematy: kampanie marketingowe, działania marketingowe, marketing w sklepie, marketing -
Shopper marketing
13:59 10.10.2012
... i zakupów, które mają nieść poczucie, że pieniądze wydało się bardzo dobrze. Oczywiście, nawet racjonalny konsument nie jest w pełni odporny na działania promocyjne, prowokujące do impulsywnych, nieplanowanych zakupów. Ale naprawdę coraz trudniej go skusić tanią promocją. Coraz rzadziej też kupuje dany produkt ...
Tematy: shopper marketing, działania marketingowe, zaspokajanie potrzeb konsumenckich, preferencje zakupowe -
Zakupy online - typy klientów
00:25 14.09.2012
Dziś nie wystarczy konkurować ceną - konsumenci oczekują, iż internetowy sprzedawca zadba o ich potrzeby na każdym etapie procesu zakupowego. W bliskiej przyszłości podział na zakupy online i offline zupełnie zaniknie. Firmy, które już dziś działają w taki sposób, budują cenną przewagę konkurencyjną. Zakupy w internecie stają się coraz bardziej ...
Tematy: zakupy w Internecie, zakupy online, zakupy internetowe, ecommerce
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie