eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Crowdmarketing nadchodzi

    Crowdmarketing nadchodzi

    00:40 13.03.2014

    ... na wybory. Chcemy o czymś współdecydować, coś współtworzyć, a choćby i tylko zakosztować złudzenia, że tak jest. Tę siłę, która popycha nas do działania w przestrzeni społecznej, poza domeną naszego własnego egoistycznego interesu, Nietzsche nazywał wolą mocy. Każdy czasem chce coś znaczyć, nawet anonimowo. I warto ... WIĘCEJ

    Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    10:46 11.02.2014

    Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ... WIĘCEJ

    Tematy: gamifikacja, marketing, działania marketingowe, zarządzanie kadrami
  • Branża IT: trendy komunikacyjne

    Branża IT: trendy komunikacyjne

    09:47 31.01.2014

    ... Rozmówcy uważają, iż polski rynek technologiczny dopiero wdraża profesjonalne usługi Public Affairs i w przyszłości odniesie dzięki nim wiele korzyści. Kluczowe dla działania rodzimych firm wydaje się budowanie poprawnych relacji z szeroko rozumianą administracją publiczną oraz wpływ na decyzje podejmowane na szczeblu Unii Europejskiej. WIĘCEJ

    Tematy: branża it, badania przedsiębiorców, badania firm, działania marketingowe
  • Program lojalnościowy dla b2b/b2c

    Program lojalnościowy dla b2b/b2c

    13:51 08.01.2014

    ... z udziału w programie jako oczywiste i nie mają zamiaru wyrażać szczególnej wdzięczności. Program lojalnościowy jest ewidentnym przykładem promocji, która do swego skutecznego działania potrzebuje długiego okresu. Aby ocenić, czy założenia koncepcyjne się sprawdziły, potrzeba przynajmniej jednej rocznej edycji. Największe korzyści osiąga się, gdy ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, b2b, b2c
  • Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    00:15 21.12.2013

    Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, działania PR, PR, marketing
  • Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana

    Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana

    08:15 12.12.2013

    ... kampanii zintegrowanej. Pomysł na kampanię zintegrowaną Wszystkie duże tematy marketingowe mogą być skutecznie wsparte kampanią zintegrowaną – od budowy świadomości marki ... we wszystkich działaniach, niezależnie od stron zaangażowanych. Najważniejsze, że działania są skutecznie i wygrywa rynek. Dobry koncept generuje też tzw. earned media, ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania zintegrowana, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013

    01:10 19.10.2013

    ... portfelem. Polomarket jest siecią z mocną pozycją rynkową, której rozwój w 2013 roku uległ jednak pewnemu przyhamowaniu. Na swoim tradycyjnym kujawskim terenie działania firma musi odpierać ataki dyskontów, a w tym czasie sama planuje ekspansję na południu Polski. Jednoczesna obrona i atak tworzą strategię, która wymaga ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... , psychograficznych łącznie z motywacjami konsumenta, nasze działania wytracą impet i staną się jałowe jak… działania znakomitej większości firm. A to oznacza ... działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • Dynamiczny remarketing

    Dynamiczny remarketing

    12:49 06.09.2013

    ... odwiedziły witrynę internetową (np. e-sklep), ale nie dokonały na niej oczekiwanego działania (np. zakupu). Statystycznie podczas pierwszej wizyty na stronie tylko 2 proc. ... Jest to dość istotne utrudnienie dla reklamodawców chcących mocno optymalizować swoje działania. Na niekorzyść Google Adwords świadczy także to, że umożliwia tworzenie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
  • Działania marketingowe a nurt kidult

    Działania marketingowe a nurt kidult

    00:20 14.08.2013

    To, że kidulci są zamożni i starsi, nie oznacza, że cierpią na syndrom kryzysu wieku średniego i chcą stłumić myśl o starzeniu wydatkami na pokaz. Styl kidult to raczej styl życia i wielowarstwowy trend, który utrzymuje się już od wielu lat. Po co ci karta kredytowa, dziecko, ile ty masz lat?” – powiedział mój kolega z liceum do dziewczyny ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, kidult, decyzje zakupowe, dzieci

poprzednia  

1 ... 12 13 14 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: