eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Marketing behawioralny w social media

    Marketing behawioralny w social media

    01:10 18.09.2014

    Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing behawioralny, social media, marketing, działania marketingowe
  • M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    M-commerce: powiadomienia push popularyzują aplikacje mobilne?

    13:32 17.09.2014

    Statystyki pokazują, że przeciętny posiadacz smartfona korzysta aż z 27 aplikacji, Niestety okazuje się, że aż 20 procent z nich zostaje użyta tylko raz. Jak to zmienić? Z pomocą mogą tu przyjść powiadomienia push. Ostatnie badania pokazały, że aplikacje, które je wykorzystują są uruchamiane o niemal 90 procent częściej niż te, które nie ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje internetowe, aplikacja na telefon, aplikacje internetowe
  • Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów

    00:19 16.09.2014

    Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak wykorzystać takie narzędzie we własnym biznesie? Jakie korzyści mogą ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, narzędzia marketingowe, strategia marketingowa, marketing internetowy
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    Wszelkie działania marketingowe prowadzone w Internecie powinny dążyć do osiągnięcia trzech podstawowych celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    Marketing treści - 7 najnowszych trendów

    13:14 03.09.2014

    ... obraz marketingu internetowego? I jakie korzyści mogą z tego płynąć? Menedżer ds. marketingu treści – nowa rola w przedsiębiorstwie Role pracowników odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmie przez cały czas są analizowane i zmieniane tak, aby dopasować je do nowych trendów występujących w społeczeństwie internetowym. Wraz z wzrostem ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marketing bezpośredni - direct mailing

    Marketing bezpośredni - direct mailing

    00:33 13.06.2014

    ... , i powiemy, jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, decydując się na tę formę reklamy. W pojęciu marketingu bezpośredniego mieszczą się rozmaite działania reklamowe i marketingowe, a wśród nich: reklama pocztowa (adresowa i bezadresowa, choć ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing
  • Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań

    Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań

    00:26 01.06.2014

    Rynek produktów spożywczych dla dzieci to ogromny, warty dziesiątki miliardów tort do podziału dla firm z branży FMCG. Przy rosnącym wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie. Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” (z maja 2013 r.), przygotowanego przez Polski Program ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty dla dzieci, decyzje zakupowe, dzieci, działania marketingowe
  • Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    13:42 27.05.2014

    Z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, które po raz pierwszy z niego skorzystały ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
  • Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    00:40 14.05.2014

    ... powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do wielu biznesowych sukcesów. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, ułatwiających działania w tym zakresie. Według badań agencji Merkle, nawet 74% konsumentów preferuje otrzymywanie komunikatów handlowych, za pomocą skrzynki e-mail. Klucz do sukcesu ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail
  • Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    12:17 11.04.2014

    Ferrero, producent przysmaków z serii Kinder, to wśród wytwórców czekolady zdecydowany lider pod względem wydatków na reklamę. Tylko w I kwartale bieżącego roku jego budżet reklamowy przekroczył 6 milionów złotych. Okazuje się jednak, że ta inwestycja nie przełożyła się na liczbę wzmianek w internecie, gdzie zdecydowanie królują Milka (Mondelez) ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada

poprzednia  

1 ... 11 12 13 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: