eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

    Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

    12:59 11.09.2023

    Preferowaną przez konsumentów platformą reklamową po raz kolejny został Amazon, a najważniejszym kanałem medialnym już drugi rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023. Raport Kantar Media Reactions 2023 opisuje nastawienie konsumentów i marketerów do platform i kanałów reklamowych. To coroczne badanie, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, marketing, influencer marketing
  • ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu

    ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu

    00:20 26.08.2023

    ... . Narzędzia AI są w stanie nie tylko optymalizować i modyfikować zdjęcia, ale też tworzyć własne kreacje wizualne, co daje niemal nieograniczone możliwości marketingowe. Midjourney Midjourney to wirtualny generator obrazów. Działa na zasadzie analizy setek milionów grafik znalezionych w internecie i tworzenia na ich podstawie obrazów ... WIĘCEJ

    Tematy: ChatGPT, narzędzia AI, AI, sztuczna inteligencja
  • Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?

    Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?

    10:24 24.08.2023

    ... .). Tradycyjnie już, czwarty rok z rzędu, zapytaliśmy reklamodawców o zmiany w ich wydatkach, sposoby i rodzaje współprac z influencerami, wpływ rynkowych „czarnych łabędzi” na ich działania itp. Ostatnie lata są delikatnie mówiąc bardzo dynamiczne, dla całego biznesu, jak i dla influencer marketingu w szczególności – nasze badanie ma ambicje ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube
  • Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

    Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

    13:56 09.08.2023

    ... aktywności promocyjnych wokół "Barbie" szacuje się na około 150 milionów dolarów, nie licząc budżetu samej produkcji w wysokości 145 milionów dolarów. Działania marketingowe obejmowały między innymi interesujące współprace z najznakomitszymi markami na świecie. Ich efektem jest między innymi jasnoróżowy Xbox czy różowa bluza z kapturem ... WIĘCEJ

    Tematy: Barbie, Oppenheimer, kino, filmy
  • Gazetki promocyjne bez promocji

    Gazetki promocyjne bez promocji

    09:00 07.08.2023

    Gazetki promocyjne to lektura obowiązkowa rodzimych łowców okazji. Okazuje się jednak, że w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupę BLIX analizy niemal 7 tys. gazetek wynika, że liczba oferowanych promocji skurczyła się ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • Social media opanowane przez kobiety i reklamy?

    Social media opanowane przez kobiety i reklamy?

    10:47 01.06.2023

    Przed nami pierwsza odsłona raportu Social Media 2023. Podstawą opracowania są badania gemiusAdReal oraz Mediapanel, które rzucają światło na główne cechy użytkowników najpopularniejszych w naszym kraju serwisów społecznościowych oraz przyglądają się samemu rynkowi oraz jego głównym graczom. Jakie są współczesne "sociale"? Z tego tekstu dowiesz ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, TikTok, działania marketingowe, media społecznościowe
  • Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku

    Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku

    11:34 09.03.2023

    BrandLift prezentuje wyniki badania rzucającego światło na sposób, w jaki kupują współcześni konsumenci. Okazuje się, że media społecznościowe to miejsce, w którym coraz częściej dokonujemy zakupów. Na Instagramie kupuje już blisko 43 proc. Polaków. Popularnym źródłem informacji o produktach staje się także TikTok. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, influencerzy
  • Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?

    13:23 23.11.2022

    Klienci - choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy - są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji - większa sprzedaż. Segmentacja klientów oznacza przypisywanie ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja klientów, profilowanie klientów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    11:18 22.11.2022

    Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty. Z ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?

    09:50 15.11.2022

    Najnowsze badanie Kantara rzuca światło na marki medialne generujące najbardziej interesujący zwrot z lokowanych w ich przestrzeni reklam. Zdecydowanym numerem jeden okazuje się Amazon. Reklama na tej platformie ma największe szanse na to, aby być znaczącą i przydatną dla konsumenta. Gdzie jeszcze kupujący znajdują przydatny dla nich przekaz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, jak podnieść sprzedaż, influencer marketing

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: