eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › dobra konsumpcyjne
  • Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży

    Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży

    12:29 28.10.2019

    ... większym zaufaniem firmy, które prowadzą działania na rzecz ochrony środowiska, a 49% firmy działające charytatywnie; z jednej strony 76% managerów firm produkujących dobra konsumpcyjne twierdzi, ze ich biznes jest całkowicie transparentny, z drugiej strony 62% jest bardziej niż rok temu zaniepokojonych przejrzystością łańcucha dostaw. Badanie ... WIĘCEJ

    Tematy: dobra konsumpcyjne, sektor dóbr konsumpcyjnych, B2C
  • W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    10:47 05.10.2017

    Dynamika, którą charakteryzują się współczesne rynki, wymusza na przedsiębiorstwach coraz większą elastyczność i konkurencyjność. Nie inaczej jest w przypadku sektora dóbr konsumpcyjnych. Z badania zrealizowanego przez KPMG we współpracy z organizacją The Consumer Goods Forum wynika, że aż 9 na 10 przedstawicieli kadry zarządzającej z branży FMCG ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy
  • Rynek M&A nie przejmuje się polityką

    Rynek M&A nie przejmuje się polityką

    00:44 13.05.2017

    Wydarzenia na światowych scenach politycznych, jak chociażby Brexit czy klęska referendum konstytucyjnego we Włoszech, decydują o dość wysokim poziomie niepewności gospodarczej. Okazuje się jednak, że wcale nie muszą przeszkadzać. Świetnym na to dowodem są fuzje i przejęcia w sektorze dóbr konsumpcyjnych. Jak wynika z opracowanego przez Deloitte ... WIĘCEJ

    Tematy: dobra konsumpcyjne, fuzje i przejęcia, przejęcia, wartość fuzji i przejęć
  • Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta

    08:17 06.08.2016

    Przewaga konkurencyjna? Dla niektórych bułka z masłem, a dla innych wyzwanie. Wśród tych ostatnich odznacza się dość wyraźnie branża dóbr konsupcyjnych, która musi zdać sobie sprawę, że ma do czynienia ze zgoła innym konsumentem niż przed laty. Czy da sobie radę? Oto najnowszy raport KPMG. Na potrzeby badania KPMG i organizacji The Consumer Goods ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem
  • Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

    10:25 04.08.2015

    Liczy się klient, a dokładnie jego zaufanie. Tak - w bardzo dużym skrócie - można podsumować wyniki najnowszego, międzynarodowego badania, które firma KPMG oraz The Consumer Goods Forum przeprowadził wśród 539 przedsiębiorstw trudniących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr konsumpcyjnych. Badanie pokazało, że ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie konsumenta, lojalność konsumenta, dobra konsumpcyjne, budowanie relacji z klientem
  • Dobra konsumpcyjne: największe firmy 2015

    Dobra konsumpcyjne: największe firmy 2015

    11:59 13.05.2015

    Spowolnienie gospodarcze nie zaszkodziło sektorowi dóbr konsumpcyjnych - osiągnięte w minionym roku sprzedażowym wyniki 250 największych firm z tej branży sięgnęły niemal 3,1 bln dolarów, co jest rezultatem o 5,6 proc. lepszym od osiągniętego przed rokiem. Niezmienna popularność tabletów i smartfonów pozwoliła Samsungowi i Apple obronić pozycje, ... WIĘCEJ

    Tematy: największe firmy, dobra konsumenckie, dobra konsumpcyjne, wyniki finansowe przedsiębiorstw
  • Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu

    Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu

    00:56 14.12.2014

    Nowoczesne technologie wywierają przemożny wpływ na niemal wszystkie sektory gospodarki. Nie inaczej dzieje się w przypadku branży dóbr konsumpcyjnych. Ponad połowa jej przedstawicieli priorytetowo traktuje zamiar częstszego wykorzystywania internetu oraz urządzeń mobilnych w celach sprzedażowych i marketingowych. Na znaczeniu zyskuje również ... WIĘCEJ

    Tematy: dobra konsumpcyjne, branża spożywcza, nowe technologie, technologie informatyczne
  • Sprzedaż RTV i AGD zwiastuje ożywienie gospodarcze

    Sprzedaż RTV i AGD zwiastuje ożywienie gospodarcze

    10:33 16.04.2014

    ... , że konsumpcja prywatna w Niemczech urośnie w tym roku o ok. 1,4 proc. Dodatkowo zaobserwować można ciągły wzrost poziomu optymizmu konsumentów – Wyniki te to dobra wiadomość dla niemieckiego sektora dóbr konsumpcyjnych użytku trwałego. Jednak należy pamiętać, iż w drugiej połowie 2013 r., większa część niemieckich konsumentów bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: dobra konsumpcyjne, konsumpcja prywatna, wzrost gospodarczy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: