eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › content marketing
  • Działania SEO: co ma sens, a co już nie?

    Działania SEO: co ma sens, a co już nie?

    10:10 22.03.2017

    ... . z popularnym jeszcze niedawno link-buildingiem, który obecnie musi ustąpić miejsca content marketingowi. Które działania pozycjonujące mają zatem sens? O których lepiej zapomnieć? ... Co więc zrobić? Dzisiaj alternatywą dla działań link building stał się content marketing i naturalne linki, które osadza się w unikalnych tekstach pisanych nie pod SEO, ... WIĘCEJ

    Tematy: SEO, pozycjonowanie stron, działania seo, pozycjonowanie google
  • 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    00:40 21.09.2016

    Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za ... miejsca w wynikach wyszukiwania mogą się przełożyć na wygenerowanie większej ilości leadów sprzedażowych. Działania w ramach content marketingu trzeba mierzyć za pomocą wielu wskaźników i stale modyfikować strategię tworzenia treści dla e-sklepu w celu ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-commerce, marketing online, działania marketingowe
  • 7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie

    7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie

    13:23 29.08.2016

    ... kupuje ją po stwierdzeniu, że w środku znajduje się wysokojakościowy content, za który jest gotów zapłacić. Content marketing i AdBlock zwiastują śmierć reklamy display Mit. Reklama display wkrótce przestanie być używana – zastąpi ją content marketing. Fakt. – Content marketing jest dobrym narzędziem, jednak nie jest w stanie całkowicie zastąpić ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, zarabianie na blogu, blogi, portale internetowe
  • Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    11:13 20.05.2016

    ... , że dane o użytkownikach poprawiają skuteczność działań reklamowych (68,4% odpowiedzi) Content marketing: jakość i szeroki zasięg Marketing treści, popularny w Polsce już od kilku lat, w 2016 roku jeszcze mocnej dojdzie do głosu. 81,4% badanych uważa, że budżety na content marketing wzrosną, z czego 44,4% twierdzi, że wzrosną zdecydowanie. Zbadane ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    Content marketing: poznaj najnowsze trendy

    09:54 07.04.2016

    ... rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, content marketing stale zyskuje na znaczeniu. Jak mówi stare porzekadło – kto posiada informację, ten ma władzę. Które działania w content marketingu są najgorętszymi trendami i najskuteczniejszej wspierają sprzedaż wg ekspertów z Praktycy.com? 1. Angażujący video content Badania pokazują, że 80 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, copywriting, e-marketing, marketing internetowy
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... lub zwiększenie wydatków na marketing, przy czym aż 1/3 z nich nosi się z zamiarem przesunięcia wydatków z tradycyjnych form i kanałów reklamowych na działania realizowane w obszarze digital marketing (Internet, urządzenia mobilne). W obszarze digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • Reklama kontekstowa 2014

    Reklama kontekstowa 2014

    12:26 28.04.2015

    ... 58,3% do 61,4%). Content marketing i mobile Popularność zyskują boksy i linki content marketingowe, z których korzystanie zadeklarowało 29,8% marketerów. Właśnie ten produkt reklamowy odnotował największy wzrost zainteresowania w porównaniu z poprzednią edycją raportu. Ponad 52% ankietowanych zauważa, że wydatki na content marketing rosną. Kolejnym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Celebryci nie zachęcają do zakupów

    Celebryci nie zachęcają do zakupów

    10:04 05.03.2015

    ... jest w stanie przekonać do zakupu jedynie 6 procent ankietowanych. Celem badania „Content Marketing 2014” była analiza stosunku internautów do różnych form promocji, z którymi można spotkać się w Internecie, a zwłaszcza do tzw. marketingu treści (content marketingu). Skąd kupujący czerpią informacje o produktach i markach? Jakie treści najsilniej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w Internecie, content marketing, promocja marki, skuteczna reklama
  • Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    00:45 05.02.2015

    ... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna
  • Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?

    Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?

    00:59 10.06.2014

    ... bardziej różnorodnych materiałów. Marketing treści nie odnosi się tylko do samego procesu twórczego. Należy też zwrócić uwagę na to jak content można wykorzystać i na ... do zapoznania się z pozostałymi poradnikami na ten temat. Teraz już wiesz, że content marketing nie składa się wyłącznie z blogowania i warto zastosować również inne rodzaje treści ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, strategia marketingowa, raport branżowy, e-booki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: