eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › charakterystyka konsumentów
  • Nastolatek jako konsument

    Nastolatek jako konsument

    12:43 08.09.2010

    ... z prawem, nastolatkom - jednak ich zakupy powinny ograniczać się do rzeczy, które dotyczą drobnych bieżących spraw życia codziennego. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina, że jeżeli dwunastolatek będzie chciał bez obecności rodzica kupić odtwarzacz mp3, sprzedawca powinien odmówić. Świadomości tych "przepisowych" ograniczeń często ... WIĘCEJ

    Tematy: nastolatki, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów, badania dzieci
  • Seniorzy lubią kupować

    Seniorzy lubią kupować

    12:16 25.08.2010

    ... i oferty skomponowane specjalnie z myślą o starszych klientach i wyraźnie do nich adresowane. Aby zadowolić tę powiększającą się i mogącą coraz więcej wydawać rzeszę konsumentów, producenci i handlowcy powinni pilnie wziąć się do roboty. Dobre przykłady już widać. Ofertę skierowaną do emerytów mają apteki. Dla branży ... WIĘCEJ

    Tematy: seniorzy, osoby strasze, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych konsumentów z grupy docelowej jesteśmy w stanie dotrzeć kampanią reklamową. Istotne jest to, żeby przewidzieć ilu z tych konsumentów w ogóle zareaguje i zechce się zainteresować ofertą danej firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Nastolatki to wytrawne konsumentki

    Nastolatki to wytrawne konsumentki

    00:20 03.05.2010

    Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ... WIĘCEJ

    Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki
  • Kto kompletuje szkolne wyprawki?

    Kto kompletuje szkolne wyprawki?

    13:19 05.09.2006

    Akcja "powrót do szkoły" już się rozpoczęła, a wraz z nią zakupowe szaleństwo rodziców chcących należycie wyposażyć swoje dzieci na kolejny rok nauki. Z zebranych przez Acxiom danych wynika, że pociechy w wieku szkolnym posiadają najczęściej osoby w wieku 30-50 lat (największa grupa 47% znajduje się w przedziale wiekowym 40-49 lat), pracujące na ... WIĘCEJ

    Tematy: szkoła, szkolna wyprawka, wychowanie dziecka, charakterystyka konsumentów
  • Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci

    Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci

    00:04 14.05.2006

    ... do najpopularniejszych należy słuchanie muzyki (78%), komputer/Internet (62%) oraz kultura/polityka/podróże (52%). Poniżej zaprezentowane zostały przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Skazani na sukces Młodzi, lepiej ... WIĘCEJ

    Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci
  • Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    09:45 26.04.2006

    ... Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje odzwierciedlenie wśród młodego pokolenia polskich konsumentów. Jest to grupa szczególnie atrakcyjna ze względu na swój potencjał zakupowy, ale zarazem bardzo wymagająca i trudno osiągalna poprzez tradycyjne media ... WIĘCEJ

    Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci
  • Profil konsumenta po 30-tce

    Profil konsumenta po 30-tce

    00:37 10.04.2006

    ... 40-tce stajemy się większymi domatorami i większość zainteresowań skupiamy na zajęciach związanych z domem czy czytaniem książek. Przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Profesjonaliści z potencjałem Wykształceni, zajmujące ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, preferencje konsumentów, charakterystyka konsumentów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: