eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › call center
  • Praca w call center - czy warto?

    Praca w call center - czy warto?

    00:20 08.02.2013

    ... „na słuchawkach” może być również pierwszym krokiem w karierze na wielu stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center Ze względu na opisaną wyżej specyfikę pracy najbardziej popularna jest umowa - zlecenie ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, praca w call center, telemarketing, umowa zlecenie
  • Boom w branży call center

    Boom w branży call center

    12:14 27.07.2011

    ... mylić, bowiem branża call center zmienia się obecnie w czarnego konia na rynku pracy, a jej potencjał nieustannie wzrasta. Wielki boom w branży call center można zaobserwować ... call center. Oferuje ona elastyczne godziny pracy, co sprawia, że jest szczególnie atrakcyjna dla studentów. Jak wynika ze statystyk, ok. 90% pracowników call center ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, branża call center
  • Call center lubiane przez Polaków

    Call center lubiane przez Polaków

    13:43 09.09.2009

    ... usługodawcę na skutek niezadowolenia z jakości obsługi oferowanej przez call center. Jest to ważną przestrogą dla firm i organizacji oferujących taką możliwość kontaktu. Działania zmierzające do poprawy jakości pracy call center Na pytanie o pozytywne sytuacje związane z korzystaniem z call center 64% respondentów deklaruje, że zawsze lub często ... WIĘCEJ

    Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta
  • Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    01:20 05.10.2008

    Telemarketing to stosunkowo rzadko stosowana forma promocji i sprzedaży produktów: polscy konsumenci znacznie częściej stykają się z reklamą telewizyjną, radiową, prasową czy zewnętrzną. Połowa Polaków uważa, że telemarketing to zbyt natarczywa forma reklamy, choć znaczny odsetek konsumentów docenia wygodę kontaktów z telefonicznymi biurami ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, promocja produktu
  • Call centers: liczba stanowisk rośnie

    Call centers: liczba stanowisk rośnie

    02:04 19.05.2008

    ... Call Center. W pierwszej fazie badania, czyli na przełomie 2005 i 2006 roku zebrane zostały dane dotyczące 113 call centers. W fazie drugiej, czyli na przełomie 2007 i 2008 roku - 82 call centers. Dane te nie pozwalają więc na jakiekolwiek szacowanie liczby call ... WIĘCEJ

    Tematy: call centers, call center, obsługa klienta, nowe miejsca pracy
  • Inwestycja w Szczecinie

    Inwestycja w Szczecinie

    10:38 11.08.2005

    Amerykański Stream International otworzy w październiku call center w Szczecinie - podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Początkowo zatrudnienie wyniesie 100 osób, docelowo wzrośnie nawet do 400 osób. Z dniem otwarcia ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, Szczecin, inwestycje zagraniczne, Stream International
  • Rynek samoobsługi w call center

    Rynek samoobsługi w call center

    11:44 09.12.2004

    ... że 67% managerów call center widzi konieczność zapewnienia tak samo wysokiej jakości obsługi klienta w każdym ze stosowanych kanałów komunikacji, zarówno za pośrednictwem agentów, jak i samoobsługi. Kierownicy coraz częściej przyznają, że wysoka jakość samoobsługi jest niezbędna do satysfakcji klienta. 38% menadżerów call center określiło aplikację ... WIĘCEJ

    Tematy: centrum obsługi klienta, aplikacje samoobsługowe, call center, Genesys
  • Call Center w VTrip.pl

    Call Center w VTrip.pl

    11:04 23.11.2004

    ... relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center." - mówi Dariusz Baranowski , Dyrektor ds. programowych VTrip.pl. Poza podstawowym zadaniem, jakim będzie możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientem, uruchomiona Infolinia, pełnić będzie również inne zadania. Jednym z nich będzie to, że Call Center stanie się jednym z elementów ... WIĘCEJ

    Tematy: serwisy turystyczne, call center, infolinia, VTrip.pl
  • CTM dla Niemców we Wrocławiu

    CTM dla Niemców we Wrocławiu

    12:42 18.10.2004

    ... usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne" – dodaje. Budowa wrocławskiego contact center finansowana jest z rezerw budżetowych CTM-u przeznaczonych na tego rodzaju inwestycje, została jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: Centrum TeleMarketingowe CTM, contact center, usługi telemarketingowe, call center
  • Call center w Wakacje.pl

    Call center w Wakacje.pl

    11:41 21.04.2004

    ... . Specjalnie dla potrzeb portalu firma A1 Internet opracowała oprogramowanie "Partner" wspomagające obsługę call center. Dedykowany system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. Główny nacisk w szkoleniu położony zostanie na doskonalenie umiejętności sprzedażowych i ukształtowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: wakacje.pl, call center


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: