eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie strategii rynkowej
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    Postępujące różnicowanie się społeczeństwa powoduje, że nie istnieją już marki dla każdego. Dla zarządzającymi brandami oznacza to mniej więcej tyle, że aby dalej funkcjonować, muszą się wyróżniać. Na to zaś mają szansę jedynie te marki, które w dłuższej perspektywie wywołują podobne skojarzenia w różnych grupach odniesienia – marki spójne. Brand ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... marki pozwala na wyciąganie wniosków i wprowadzanie zmian w całym procesie zarządzania konkurowaniem na rynku. A to znaczy, że kontroling marki jest elementem strategii biznesowej firmy. Program zarządzania marką nawiązuje w swojej filozofii od TQM. U podstaw tego podejścia leży przekonanie, że aby jak najbardziej zbliżyć ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: