eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie lojalności klientów
  • Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?

    Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?

    13:13 19.09.2023

    Budowanie lojalności konsumentów już od wieków jest jednym z filarów strategii sprzedażowych. ... klientów Jednym z głównych celów programów lojalnościowych zawsze było zachęcanie klientów do powtarzalnych wizyt i kolejnych zakupów. Lojalność jako rentowna strategia Firmy szybko zdały sobie sprawę z ekonomicznego znaczenia lojalności klientów. ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

    Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

    13:56 09.08.2023

    ... posłużył również jako platforma do wzmacniania lojalności klientów. Wciągające doświadczenie kinowe z logo Barbie w roli głównej umocniło emocjonalne więzi z konsumentami. Pobudziło zaangażowanie i zachęciło do ponownych zakupów. Taka strategia doprowadziła do poszerzenia bazy lojalnych klientów, którzy widzieli wartość w inwestowaniu nie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: Barbie, Oppenheimer, kino, filmy
  • 5 etapów obsługi klienta

    5 etapów obsługi klienta

    00:20 20.08.2018

    ... częściej w zaciekawieniu klientów pomaga nam marketing internetowy czy strona WWW, na której znajdują się ciekawie podane informacje. Jeśli staje obsługujesz klientów i oferujesz ... działa zarówno na Twoją korzyść, jak i może być przeszkodą w pozyskiwaniu nowych klientów lub w sprzedaży nowych usług stałym klientom. Innymi słowy – twój kontrahent ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami
  • Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    11:33 10.04.2014

    ... dające możliwość zaspokojenia aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane przez konsumentów charakteryzuje również największy odsetek promotorów (galerie, muzea: 54%, teatr i kino: 45%, wyszukiwanie i ogłoszenia: 41 ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów
  • Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    00:13 23.05.2013

    ... że programy punktowe czy wydawanie kart „lojalnościowych” mogą, ale wcale nie muszą kreować lojalności. Jego zdaniem przywiązanie do marki wynikające z tego, że dostarcza ... , w szczególności w sytuacjach, gdy konkurencja próbuje go zwabić swoją ofertą. Dla większości klientów znaczenie mają jednak stałe promocje oraz wyprzedaże. Wskazało na nie ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    09:33 23.12.2010

    ... klientom. Chodzi bowiem o to, aby pozyskać stałych, zadowolonych klientów na dłuższy okres, klientów zgodnych z filozofią firmy, a nie klientów jednorazowych, prawda? Więcej wskazówek na temat wdrażania strategii orientacji na klienta, jakości usług i satysfakcji klientów znajdziesz w książce „Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategie orientacji na klienta
  • Jak budować lojalność klienta?

    Jak budować lojalność klienta?

    01:45 18.03.2010

    ... zmianie, to czas na zmianę oczekiwań co do lojalności oraz sposobów jej tworzenia. Obecnie wyraźnie widać, że budowanie lojalności na potrzebach podstawowych nie bardzo ma sens ... Stanów Zjednoczonych i że zatrudnia półtora miliona pracowników. Mają również 140 milionów klientów, którym łatwo jest dokonywać wyboru, bo strategia Wall Mart jest jasna, ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    13:43 18.09.2008

    ... do jednego klienta. Takie podejście absolutnie nie buduje lojalności. Jeśli więc chcesz mieć lojalnych klientów, musisz mieć i właściwe podejście, sprawny system. Jeśli chcesz poznać inne motywy lojalności klientów, ciekawe informacje na ten temat znajdziesz w książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” Wiesława Urbana i Dariusza ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: