-
Samochody dostawcze X 2006
00:37 15.11.2006
Sprzedaż samochodów dostawczych wyniosła od początku roku 31 tysięcy 318 sztuk i jest o niemal 12 procent większa niż w ubiegłym roku - podaje firma analityczna Samar. W październiku 3.732 samochody znalazły nabywców, co oznacza wzrost o prawie 15 procent. Najczęściej kupowaną marką jest Fiat, do którego należy 20,8 procent krajowego rynku. W ...
Tematy: samochody dostawcze, sprzedaż samochodów dostawczych, branża motoryzacyjna -
Produkcja samochodów X 2006
00:34 14.11.2006
Produkcja samochodów osobowych i dostawczych w Polsce systematycznie rośnie, głównie na eksport - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Od początku 2006 roku wyprodukowano w polskich fabrykach niemal 600 tysięcy nowych samochodów. To oznacza 20-procentowy wzrost w stosunku do 2005 roku. Liczba samochodów osobowych, które ...
Tematy: produkcja samochodów, branża motoryzacyjna, samochody osobowe, samochody dostawcze -
Sprzedaż samochodów X 2006
00:03 13.11.2006
Tegoroczna sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła na koniec października 196 tys. 251 sztuk i jest już tylko o 1,7 procent mniejsza niż rok wcześniej - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Do znacznego złagodzenia spadku sprzedaży skumulowanej w dużym stopniu przyczynił się wynik uzyskany w październiku. W ...
Tematy: sprzedaż samochodów, samochody osobowe, branża motoryzacyjna -
Reklama w motoryzacji IX 2006
00:48 08.11.2006
We wrześniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie ponad 69,8 mln zł - wynika z danych firmy Expert-Monitor, przytaczanych w raporcie Instytutu Samar. Dla porównania, kwota przeznaczona na ten sam cel rok wcześniej osiągnęła poziom prawie 59,8 mln zł. Największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Samochody używane IX 2006
00:22 16.10.2006
Liczba samochodów używanych, sprowadzonych do Polski we wrześniu jest nieco mniejsza niż miesiąc wcześniej, ale znacznie większa niż przed rokiem i wynosi 77 tys. 845 sztuk - podaje Instytut Samar. W ciągu dziewięciu miesięcy 2006 roku sprowadzono do Polski 588 tys. 192 auta używane, w tym zaledwie 13 tys. 787 sztuk spoza UE oraz 574 tys. 405 ...
Tematy: samochody używane, import samochodów używanych, branża motoryzacyjna -
Produkcja samochodów IX 2006
00:04 15.10.2006
We wrześniu wyprodukowano w Polsce ponad 68,5 tysiąca nowych samochodów - podaje Instytut Samar monitorujący polski rynek motoryzacyjny. To rekordowy wynik na przestrzeni ostatnich lat. Produkcja samochodów osobowych i dostawczych wyniosła we wrześniu 68 548 sztuk, co oznacza 20,4 procent wzrostu w ciągu roku. Skumulowana wielkość produkcji po ...
Tematy: produkcja samochodów, branża motoryzacyjna, samochody osobowe, samochody dostawcze -
Samochody dostawcze IX 2006
00:44 12.10.2006
Na rynku nowych samochodów dostawczych panuje bardzo korzystna sytuacja, sprzedaż po trzech kwartałach roku wynosi 27 tys. 615 sztuk i jest o 11,7 procent większa niż ubiegłoroczna - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Sprzedaż pojazdów użytkowych we wrześniu wyniosła 3 tys. 351 sztuk, co oznacza wzrost w stosunku do ...
Tematy: samochody dostawcze, sprzedaż samochodów dostawczych, branża motoryzacyjna -
Sprzedaż samochodów I-IX 2006
00:22 10.10.2006
Po trzech kwartałach 2006 roku sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła 175 tys. 349 sztuk, o 4,7 procent mniej niż przed rokiem - podaje Instytut Samar, analizujący rodzimy rynek motoryzacyjny. Wrześniowy wynik w wysokości 19.142 sprzedane auta jest o 9,6 procent większy niż w poprzednim miesiącu, i o 11,4 procent większy niż uzyskany rok ...
Tematy: sprzedaż samochodów, samochody osobowe, branża motoryzacyjna -
Reklama w motoryzacji VIII 2006
10:41 22.09.2006
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w sierpniu spółka Toyota Motor Poland - podaje Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor . Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły prawie 4 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Sprzedaż samochodów I-VIII 2006
12:41 21.09.2006
Sprzedaż samochodów osobowych po ośmiu miesiącach bieżącego roku, która wyniosła 156 tys. 279 sztuk, wciąż wykazuje spadek w porównaniu do wyników osiągniętych w roku ubiegłym - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. W zestawieniu modeli samochodów, liderem rynku pozostaje w roku bieżącym Skoda Fabia. Tuż za nią uplasował ...
Tematy: sprzedaż samochodów, samochody osobowe, branża motoryzacyjna