eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania konsumenckie
  • Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    12:36 04.10.2016

    Japonia, Korea Południowa i Wielka Brytania to kraje, w których ponad połowa wszystkich modowych e-zakupów dokonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To jeden z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych z ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet
  • Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta

    Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta

    12:01 06.11.2014

    ... sieci komórkowych. Dobitnym na to dowodem mogą być wyniki ostatniego badania, które firma badawcza TNS Polska zrealizowała na zlecenie serwisu PanWybierak.pl. ... nachalności, uciążliwości oraz braku zaufania do w ten sposób przekazywanych informacji. Z badania przeprowadzonego przez TNS Polska wynika, że 86 proc. respondentów, przed odwiedzeniem ... WIĘCEJ

    Tematy: operatorzy komórkowi, sieci komórkowe, dostawcy usług, badania konsumenckie
  • Doradca klienta walczy o prestiż

    Doradca klienta walczy o prestiż

    11:39 18.09.2014

    Bycie sprzedawcą może wydawać się niezbyt trudnym zadaniem. Jednak już bycie dobrym sprzedawcą z pewnością nie należy do spraw najłatwiejszych. Jeśli dodać do tego fakt, że przedstawiciele tej profesji dość często nie cieszą się należytym szacunkiem, to okaże się, że doradzanie klientom to raczej ciężki kawałek chleba niż bułka z masłem. Doradca ... WIĘCEJ

    Tematy: doradca klienta, sprzedawcy, obsługa klienta, badania konsumenckie
  • Odpowiedzialność finansowa a konsumpcja

    Odpowiedzialność finansowa a konsumpcja

    11:14 28.06.2010

    ... na rynku, podobnie mogą nabyć umiejętności podejmowania odpowiedzialnych decyzji finansowych. Informacje o badaniu Badanie prowadzone było etapowo. Najpierw prowadzone były pogłębione badania jakościowe (tzw. fokusy – FGI oraz wywiady indywidualne – IDI).W badaniu udział wzięli mieszkańcy trzech miast: Warszawy, Katowic i Radomia, w wieku 25-50 lat ... WIĘCEJ

    Tematy: oszczędzanie, oszczędności Polaków, konsumpcja w Polsce, skłonność do konsumpcji
  • Muzyka a zachowania konsumentów

    Muzyka a zachowania konsumentów

    00:21 25.06.2010

    ... i chętniej do niego wracają. Do takiej konkluzji prowadzi analiza wyników badania zatytułowanego "Wpływ muzyki na zachowania konsumentów", przeprowadzonego przez TNS OBOP na ... opinie negujące komercyjna wartość odtwarzanej w nich muzyki. Tymczasem, jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS OBOP, na poczucie komfortu największy wpływ ma obsługa ... WIĘCEJ

    Tematy: muzyka, muzyka w sklepach, nielegalna muzyka, zachowania konsumentów
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... , jej pozycjonowaniu rynkowym, najbliższej konkurencji, preferencjach i potrzebach konsumentów - to wszystko, jak wskazują eksperci, składa się na efektywność sprzedażową. Z wyników badania można stwierdzić, że w najbliższych latach polski konsument będzie coraz częściej wdawał się w dyskusje z obsługą salonów. Coraz częściej będzie dochodzić do ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Nastolatki to wytrawne konsumentki

    Nastolatki to wytrawne konsumentki

    00:20 03.05.2010

    Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ... WIĘCEJ

    Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki
  • Polacy stawiają na produkty markowe

    Polacy stawiają na produkty markowe

    02:15 12.09.2009

    ... zazwyczaj kupuje markowe produkty z tych kategorii. Znany producent oraz nowe technologie i badania to powody dla których kupujemy markowe kosmetyki. Według respondentów produkt ... zapleczem naukowym, wiedzą i doświadczeniem. Wykorzystują też nowe technologie, inwestują w badania, wprowadzają innowacje, które gwarantują dobrą jakość. Bezpieczeństwo ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty markowe, najlepsza marka, napopularniejsze marki, badania konsumenckie
  • Ranking najsilniejszych marek

    Ranking najsilniejszych marek

    11:09 12.04.2006

    ... ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands na podstawie danych dotyczących ponad ... w skali ogólnoświatowej. • Marki detaliczne nabierają znaczenia jako czynniki stymulujące zachowania konsumenckie: wiele firm działających w sektorze handlu detalicznego wykazuje duże zyski ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najsilniejszych marek, marka, badania konsumenckie, marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: