eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania dziennikarzy
  • Jacy są polscy dziennikarze 2010?

    Jacy są polscy dziennikarze 2010?

    00:11 27.11.2010

    ... Badanie przeprowadził Instytut Monitorowania Mediów wraz ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich. Grupą badanych byli dziennikarze polscy, którzy wyrazili zgodę na udostępnienie swoich danych w internetowej bazie dziennikarzy MediaContact. Przyjęto, że uczestnikami badania będą wszyscy dziennikarze, którzy wypełnią rozesłaną mailowo ankietę ... WIĘCEJ

    Tematy: media, prasa, dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Linie lotnicze: słaba komunikacja PR

    Linie lotnicze: słaba komunikacja PR

    13:27 10.12.2008

    ... dziennikarzy, aż 86% stwierdziło, że są zainteresowani regularnym kontaktem z przedstawicielami linii. Pozostałe 14% mediów zaznaczyło, że zależy im na regularnym kontakcie z wybranymi przewoźnikami – najważniejszymi graczami na rynku lotniczym. Źródła informacji Z badania wynika, że obecnie najczęstszymi źródłami informacji dla 71% dziennikarzy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania dziennikarzy, media, dziennikarze, linie lotnicze
  • Jak branża PR ocenia dziennikarzy?

    Jak branża PR ocenia dziennikarzy?

    00:20 23.11.2008

    ... jednak, że autorzy przekazów medialnych nie weryfikują podawanych przez siebie faktów. Dla 23% wypełniających ankietę specjalistów ds. komunikacji największym błędem dziennikarzy jest powierzchowne traktowanie tematu, a dla 22% - niedbałość o poprawność podawanych przez siebie nazw i nazwisk. PR-owcy, którzy wzięli udział w badaniu narzekali też ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media
  • Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    13:32 27.10.2008

    ... zawodzie. Kiedy PR-owcy irytują dziennikarzy? 30% ankietowanych w zachowaniu PR-owców najbardziej razi ich nachalność. Niewiele mniej, bo 28% pytanych dziennikarzy przyznało, że nie ... ankietowanych dziennikarzy często korzysta z zaproszeń na nie, a 47% - tylko wtedy, gdy są poświęcone interesującemu ich tematowi. PR-owiec inspiracją? 80% dziennikarzy ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media
  • Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    11:36 24.08.2007

    ... jej silną pozycję w sektorze nowych technologii. Informacje o badaniu Badania „Działania Public relations w sektorze nowych technologii” zostały przeprowadzone w kwietniu-maju 2007 roku przez Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Baza dziennikarzy do badania liczyła około 250, z których 55 odesłało wypełnione ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, Dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Polacy przeciwni agentom w mediach

    Polacy przeciwni agentom w mediach

    10:53 08.07.2006

    ... z sondażu przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", większość Polaków jest przeciwna werbowaniu dziennikarzy przez służby specjalne. 52 procent respondentów jest zdania, że wprowadzenie zakazu werbowania dziennikarzy jest dobrym pomysłem. Ankietowani są zdania, że zakaz werbowania powinien obowiązywać również w przypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: dziennikarze, media, służby specjalne, badania dziennikarzy
  • PR w branży motoryzacyjnej

    PR w branży motoryzacyjnej

    12:40 05.04.2006

    ... wysokim pozycjom w rankingu "marek najbardziej widocznych w mediach". Podczas badania poproszono zarówno dziennikarzy, jak też przedstawicieli firm, o wskazanie, które marki były według ich oceny najbardziej widoczne w mediach, bez uwzględniania reklam. Według dziennikarzy najbardziej widoczne były: Fiat, Toyota, Renault. Według przedstawicieli ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, PR, dziennikarze, badania dziennikarzy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: