eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › atmosfera w pracy
  • Relacje w pracy: czy warto bratać się z szefem?

    Relacje w pracy: czy warto bratać się z szefem?

    09:12 04.02.2014

    ... szybkością światła. Jeśli więc zależy ci na pozbawieniu niedopowiedzeń i dwuznaczności i zdrowych relacjach w pracy, powinieneś opanować umiejętność mówienia "nie". Tylko pozornie będąc na ... kontrolę nad przebiegiem waszej znajomości "po pracy" przejął twój szef. A to oznacza, że "po pracy" nadal jesteś w pracy. Gdy już zaprzyjaźnisz się z szefem ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Atmosfera w pracy: czujesz się nielubiany?

    Atmosfera w pracy: czujesz się nielubiany?

    00:55 29.12.2013

    ... zachowania przynoszące przeciwne do zamierzonych efekty uczynią Cię niepopularnym: bycie słabym w swojej pracy jest najszybszym krokiem do stania się persona non grata, tak samo jak ... , nie zdziw się, że niedługo nie będziesz miał komu o tym mówić. W pracy nie chodzi o popularność, ale o dobre wykonywanie swoich obowiązków. Bycie towarzyskim to zaleta ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje między pracownikami, konflikt w pracy, atmosfera w pracy
  • Praca zespołowa: wady i zalety

    Praca zespołowa: wady i zalety

    01:10 14.12.2013

    ... z przełożonymi i poprosicie o wsparcie w tej kwestii. Być może rozwiązaniem będzie przeniesienie tej osoby do innego zespołu? Najważniejsza w pracy zespołowej jest komunikacja i szacunek do współpracowników oraz ich pracy, a także czasu, o czym wiele osób zapomina. Spotkania powinny zaczynać i kończyć się o ustalonych godzinach. Należy doceniać ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy
  • Atmosfera w pracy: czy pracownicy mogą liczyć na szacunek?

    Atmosfera w pracy: czy pracownicy mogą liczyć na szacunek?

    12:51 09.12.2013

    ... deficyt jest znaczny i głęboko zakorzeniony, wtedy docierają do nas najbardziej dramatyczne głosy pracowników: „To obóz pracy, a nie normalny zakład, jesteśmy traktowani jak śmieci i zastraszani”. W takim miejscu pracy wskaźnik ludzkiego podejścia do pracownika ostro pikuje w dół. Krajobraz organizacji działających w Polsce obejmuje jednak wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, rynek pracy specjalistów, atmosfera w pracy
  • Relacje w pracy: czego Twój szef nigdy nie chce słyszeć

    Relacje w pracy: czego Twój szef nigdy nie chce słyszeć

    00:15 06.12.2013

    ... , aby Twój czas w pracy upływał miło i przyjemnie jest zapewnić sobie dobre relacje z szefem. Wydaje się to dziecinnie proste, ... Twojemu szefowi do zrozumienia, że nie traktujesz swojej pracy poważnie. Takie zachowanie stwarza pole do zastanowienia czy również w innych aspektach swojego życia i pracy jesteś skłonny do podejmowania złych decyzji. „Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Przemęczenie pracą deklaruje 70% Polaków

    Przemęczenie pracą deklaruje 70% Polaków

    10:43 26.11.2013

    ... . Niespełna co piąty Polak - ku odmianie - ma za mało pracy w pracy. Redukcje etatów = więcej pracy dla tych, którzy zostali Statystycznie pracujący Polak przepracował według ... rąk! Odpowiedzialność za organizację pracy ponoszą również pracownicy. Często przychodzimy do pracy niewyspani, załatwiamy w pracy prywatne sprawy i nie potrafimy zarządzać ... WIĘCEJ

    Tematy: tendencje na rynku pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy
  • Polscy inżynierowie: cechy idealnego szefa

    Polscy inżynierowie: cechy idealnego szefa

    13:33 18.07.2013

    ... znalazła się również umiejętność współpracy. Glosowało na nią ponad 35,4% respondentów. Interakcje zachodzące w zespole zależą w dużej mierze od przywódcy. Zdolność pracy w zespole obejmuje wiele aspektów takich jak: negocjacje czy asertywność. Zaangażowanie w sprawy każdego pracownika, indywidualne podejście do każdego członka zespołu są ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    09:23 29.05.2013

    ... paranoi. Pewne zachowania takich osób mogą znacznie utrudnić funkcjonowanie w pracy. Najczęściej wskazywane wykroczenia kadry zarządzającej to: kłamstwo, straszenie ( ... co narusza nasze granice. Określ siebie jako pracownika Ważną częścią dobrego samopoczucia w pracy jest spokój kompetencyjny, gdy wiesz, że wykonujesz swoją pracę dobrze. Dopóki ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Po co asertywność w pracy?

    Po co asertywność w pracy?

    00:33 31.03.2013

    ... aby poznać i zrozumieć swoje oczekiwania, mocne i słabsze strony oraz umieją komunikować się asertywnie, wówczas porozumienie i skuteczna reakcja w momencie kryzysu lub pracy pod presją czasu będą łatwiejsze. Bez umiejętności konstruktywnego komunikowania się relacje w firmie i osiągana przez pracowników efektywność przeważnie pozostawiają wiele do ... WIĘCEJ

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Rywalizacja w pracy: typy graczy

    Rywalizacja w pracy: typy graczy

    00:12 15.12.2012

    ... pozycji w firmie. Może to być rozsiewanie plotek, schlebianie szefowi czy wykonywanie pracy swoich współpracowników bez ich wiedzy. W biurze możemy natknąć się na ... naszym miejscu pracy nagminnie mamy do czynienia z „politycznymi zagraniami”, a nie mamy możliwości zmiany pracy, musimy starać się być ponad to - skupić się na wynikach naszej pracy i ... WIĘCEJ

    Tematy: gry w pracy, manipulacja w pracy, manipulacja, rywalizacja w pracy

poprzednia  

1 ... 7 8 9 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: