eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › atmosfera w pracy
  • Stres w pracy. Dlaczego?

    Stres w pracy. Dlaczego?

    08:46 17.04.2018

    ... najmniej stresujące warunki pracy? Jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy z pewnością to Finlandia, ale najlepsze relacje międzyludzkie panują we Francji. W Polsce bywa różnie. Z pewnością to, co musimy poprawić to atmosferę pracy, którą tworzą ludzie. Wyniki sondy w Polsce. Co nas stresuje w pracy? 27 proc. – atmosfera w pracy, 25 proc.– nadmiar ... WIĘCEJ

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    13:21 03.04.2018

    ... z pracy – zwrócenie uwagi pracodawców na zagadnienie szczęścia w pracy i zachęcenie pracowników do wyjścia z inicjatywą i aktywnego zabiegania o elementy, które dają spełnienie i satysfakcję. Instytut wyróżnił także 4 najważniejsze filary, które wpływają na satysfakcję pracowników. Są to zdrowie, atmosfera i emocje, flow w pracy i sens pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, atmosfera w pracy
  • Stres w pracy to nie problem szefa?

    Stres w pracy to nie problem szefa?

    13:37 21.03.2018

    ... miejscu znalazły się finanse (46%), zaraz potem gastronomia i rozrywka (38%) oraz opieka zdrowotna (38%). - „Stres w pracy i problemy ze zdrowiem psychicznym są jednym z głównych powodów nieobecności pracowników w pracy oraz w dalszej konsekwencji rotacji w zatrudnieniu, co oznacza, że wspieranie pracowników jest nie tylko słuszne, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: stres w pracy, walka ze stresem, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    Skąd bierze się satysfakcja z pracy?

    08:11 01.02.2018

    ... pracy będzie dla nas obciążająca. Nie bez znaczenia dla zadowolenia z pracy pozostają także relacje w zespole. Rzecz jasna im milsza atmosfera, tym bardziej ma się ochotę przyjść do biura. Jednak bliskie relacje w pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, wynagrodzenia
  • 2 tys. godzin w firmie. Co wpływa na duże zaangażowanie w pracę?

    2 tys. godzin w firmie. Co wpływa na duże zaangażowanie w pracę?

    00:40 08.12.2017

    ... że poza wynagrodzeniem jest to przede wszystkim atmosfera w pracy. Ranking OECD stanowi wyraźny dowód na pracowitość Polaków. Przeciętnie pracy poświęcamy niemal 2 tys. godzin w roku. ... odpowiedzi, wskazując najczęściej na dwie przyczyny. Najważniejsza okazała się dobra atmosfera w pracy, na którą wskazało 65 proc. ankietowanych. Istotne okazuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, badania pracowników, atmosfera w pracy, zaangażowanie w pracę
  • Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    12:16 07.12.2017

    ... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... swoje powody, by oczekiwać od podwładnych rozwoju umiejętności i dobrze wykonywanej pracy. A przecież można inaczej… Czytaj także: - Szef i pracownik jak rodzic i dziecko - ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 5 mitów na temat relacji z szefem

    5 mitów na temat relacji z szefem

    11:56 20.11.2017

    ... najmocniej przywiązuje nas dobry szef Co trzyma Polaków w obecnej pracy? Przede wszystkim przyjazna atmosfera i współpracownicy - takiej odpowiedzi udzieliła ponad połowa badanych przez Pracuj.pl pracowników. Na dalszych miejscach plasuje się sympatia do samej pracy oraz zadowolenie z wynagrodzenia. Polacy cenią też sobie poczucie stabilizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej

    Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej

    10:48 11.10.2017

    ... . Kobieta i mężczyzna szukają pracy Praca zawodowa kobiet i mężczyzn różni się na wielu płaszczyznach – m.in. w sposobie myślenia i podejmowania decyzji. Zróżnicowanie możemy również zauważyć, jeżeli chodzi o czynniki brane pod uwagę przy wyborze nowego miejsca pracy. Jak wynika z badania Wonga, dobra atmosfera w pracy bardziej istotna jest dla ... WIĘCEJ

    Tematy: tendencje na rynku pracy, rynek pracy, badania pracowników, atmosfera w pracy
  • 10 czynników atrakcyjności pracodawcy

    10 czynników atrakcyjności pracodawcy

    11:40 19.05.2017

    ... dla tej pierwszej grupy czynniki – przyjemna atmosfera pracy i równowaga między pracą a życiem zawodowym – w ocenie respondentów rzadko są ważnymi aspektami dla firm. Przedsiębiorcy bardziej skupiają się na zagwarantowaniu dobrej sytuacji finansowej firmy, zaoferowaniu najnowszych technologii w miejscu pracy, czy dobrej reputacji spółki. Dopiero na ... WIĘCEJ

    Tematy: Randstad Award, sytuacja na rynku pracy, pracownicy, badania pracowników
  • Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    00:50 29.03.2017

    ... że ich uwagi nie spotkają się z obojętnością. Czytaj także: - 7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy - Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy Jednak dobra atmosfera i budowanie pozytywnych relacji nie wystarczą, jeśli brakuje jasnego podziału obowiązków oraz procedur porządkujących współpracę. – Dobre ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy

poprzednia  

1 2 3 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: